Ponad milion złotych z akcji "Reklama dzieciom" w 2018 roku
W ramach charytatywnej akcji Telewizji Polskiej "Reklama dzieciom" w 2018 roku zebrano 1,07 mln złotych. Beneficjentami akcji zostało ponad 60 organizacji.
Blok "Reklama dzieciom" został wyemitowany po głównym wydaniu „Wiadomości" 25 grudnia 2018 roku.
Zebrane w ramach akcji środki zostały przeznaczone na wyposażenie sal rehabilitacyjno-terapeutycznych (do terapii integracji sensorycznej i logopedycznej, ćwiczeń sensomotorycznych, doświadczania świata), realizację programów terapeutycznych (dogoterapia, hipoterapia, hortiterapia), sprzęt umożliwiający przeprowadzenie terapii EEG – Biofeedback, doposażenie i rozszerzenie oferty edukacyjnej świetlic socjoterapeutycznych, organizację kolonii, wycieczek i turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami.
Pieniądze trafią, m.in. do: stowarzyszeń, fundacji, specjalnych ośrodków wychowawczych i zespołów szkół specjalnych. Z dofinansowania skorzysta ponad 5 tys. dzieci.
W tym roku partnerami akcji były firmy: Coca-Cola Services, Energa, Lotte Wedel, Nestle Polska, PGE Polska Grupa Energetyczna, Polska Spółka Gazownictwa, Polski Koncern Naftowy Orlen, Santander Bank Polska i Volkswagen Group Polska.
Dołącz do dyskusji: Ponad milion złotych z akcji "Reklama dzieciom" w 2018 roku