Grupa Żywiec promuje Żywiec Amerykańskie Pszeniczne i Żywiec Porter
Ruszyła kampania promująca dwa warianty piwa Żywiec - Amerykańskie Pszeniczne oraz Porter. Za przygotowanie akcji odpowiadają 2012 Agency, MediaVest i Opus Film.
Piwa Żywiec Amerykańskie Pszeniczne i Żywiec Porter promowane są kampanią telewizyjną, w ramach której przygotowano dwa spoty o długości 15 i 30 sekund.
Działania w telewizji są częścią trwającej od lipca ogólnopolskiej akcji promującej style piwne, widocznej na nośnikach zewnętrznych i na ekranach bankomatów. We wrześniu rozpoczną się również aktywacje w internecie.
Spoty telewizyjne stworzyła agencja 2012 Agency, a wyprodukował dom produkcyjny Opus Film. Za działania digital odpowiada agencja Syzygy, public relations – Roots PR. Media zaplanował i zakupił MediaVest.
Grupa Żywiec na działania reklamowe swojego flagowego brandu wydała w ciągu pierwszych pięciu miesięcy br. 26,3 mln zł.
Marka prowadzi intensywne działania komunikacyjne wokół trasy koncertowej Męskie Granie.
Dołącz do dyskusji: Grupa Żywiec promuje Żywiec Amerykańskie Pszeniczne i Żywiec Porter