Research International łączy się z TNS
Agencje badawcze TNS i Research International łączą się w ramachGrupy Kantar, do której należą. Jako jedna spółka będą prowadzićbadania rynkowe dla swoich dotychczasowych klientów.
Fuzja agencji badawczych TNS i Research International następujew ramach reorganizacji Grupy Kantar, do której należą. Połączonespółki będą działać pod nazwą TNS, z tym że w niektórych krajachjako TNS Research International, a na kilku rynkach TNS zachowaswoje tradycyjne marki. Nową firmą będą kierować Bob Meyers,dotychczas dyrektor generalny Research International, i Pedro Ros,do tej pory CEO w TNS Custom, którzy obejmą stanowiska odpowiednioprezesa i dyrektora zarządzającego TNS.
Do wspólnej struktury Research International wnosi doświadczeniew badaniach jakościowych i consumer packaged goods, natomiast TNS -rozwiązania biznesowe i specjalizację sektorową. Spółka powstała wwyniku fuzji będzie obsługiwać wszystkich dotychczasowych klientówobu agencji. - Nasza nowa firma będzie najbardziej dynamiczną iinnowacyjną organizacją custom research na świecie - przekonuje BobMeyers.
Dołącz do dyskusji: Research International łączy się z TNS