RocketJobs pyta jak pracować, by nie żałować?
RocketJobs, portal pracy dedykowany branżom cyfrowym, rusza z nową kampanią, w której edukuje pracowników, jak poradzić sobie z żalem w pracy.
W ramach projektu powstała seria filmów video o charakterze dokumentalnym, w których pracownicy z różnych pokoleń dzielą się swoimi doświadczeniami i przemyśleniami w kontekście żalu, braku spełnienia oraz podejmowanego ryzyka w życiu zawodowym.
Cykl wideo obejmuje 3 odcinki, w których bohaterowie – osoby reprezentujące pokolenia X, Y i Z, wykonujące zawody z obszaru white collar, opowiadają m.in. o wyzwaniach związanych z wyborem zawodu i tych aspektach pracy, które wpływają na brak satysfakcji. Odpowiadając na pytanie czego żałują w swoim życiu zawodowym i co dzisiaj zrobiłyby inaczej, dzielą się wskazówkami dotyczącymi tego, jak pracować bez żalu.
RocketJobs stworzyła landing page
Celem spotów, w których bohaterowie szczerze odnoszą się do własnych odczuć związanych z pracą jest zachęcenie innych pracowników do refleksji i dodanie im odwagi w dążeniu do satysfakcjonującego życia zawodowego.
- Wspólnie z naszymi użytkownikami, ekspertami z obszarów psychologii, socjologii, HR i biznesu, stworzyliśmy imponującą ilość materiałów merytorycznych. Wierzymy, że wielu osobom pomogą one pracować świadomie i odnaleźć szczęście w pracy. Tak realizujemy misję marki RocketJobs – mówi Artur Leśniak, marketing manager RocketJobs.
Marka uruchomiła też dedykowany landing page z treściami edukacyjnymi i wskazówkami jak prowadzić satysfakcjonujące życie zawodowe.
Treści dedykowanego kampanii landing page’a koncentrują się wokół pięciu zagadnień, które mogą wpływać na poczucie satysfakcji z pracy. Są to: wybór ścieżki zawodowej, przebranżowienie, zarobki, rozwój kompetencji i work-life balance.
W ramach kampanii twórcy portalu zaplanowali szereg działań w social mediach. Fani na Facebooku będą mieli okazję śledzić cykl postów dotyczący sensu wykonywanej pracy i spojrzeć na swoją karierę zawodową z nowej perspektywy.
Na Instagramie na użytkowników marki będą czekały posty o charakterze edukacyjnym i humorystyczne quizy. Celem działań jest zachęcenie społeczności RocketJobs do dzielenia się swoimi historiami i dyskusji o tym, jak pracować, by nie żałować.
Za ideę kampanii odpowiada zespół marketingu RocketJobs, reżyserem i dyrektorem kreatywnym filmów video jest Tomasz Dubiel, a za produkcją filmową stoi studio filmowe Studi. Branding kampanii opracowało studio kreatywne Super Super.
Dołącz do dyskusji: RocketJobs pyta jak pracować, by nie żałować?