SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rosną ceny reklam w TVN, najdrożej przy „Projekt Lady” i „Faktach”

Większość cen reklam w lipcowym cenniku TVN jest wyższa o co najmniej kilka procent niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za emisję spotu przy programie „Projekt Lady” i niedzielnych „Faktach”.

W lipcu na antenie TVN najdrożej trzeba zapłacić za reklamę przy nadawanym w poniedziałki wieczorem programie „Projekt Lady” - stacja pokazuje jego premierowe odcinki. Cena 30-sek. spotu wynosi 26,2 tys. zł (cena netto, bez rabatów). W ub.r. było to nieco mniej, bo 23,6 tys. zł.

Z kolei 100 zł mniej - 26,1 tys. zł - kosztuje spot przy niedzielnym wydaniu „Faktów”  (rok temu 24,4 tys. zł). W dni powszednie jest taniej - cena spotu wynosi 23,5 tys. zł (wobec 22,9 tys. zł przed rokiem).

Reklama przy nadawanym po „Faktach” serwisie sportowym to wydatek rzędu 16,6 tys. zł w niedzielny wieczór 19,5 tys. zł w dni robocze (w ub.r. było to: 20,8 i 18,3 tys. zł). Z kolei spot przy prognozie pogody kosztuje 16,4 tys. zł w niedziele (w ub.r. 18,6 tys. zł) i 17,3 tys. zł od poniedziałku do piątku (w ub.r. 17,1 tys. zł).

W okresie wakacyjnym TVN będzie nadawać drugą, po „Projekt Lady” premierową produkcję - „Dom marzeń 2”.  Zainteresowani tą pozycją programową reklamodawcy wydadzą na 30-sek. film 21,5 tys. zł, czyli 7,9 tys. zł więcej niż rok temu.

23,7 tys. zł kosztuje natomiast reklama przy serialu „Na Wspólnej”, którego widzowie będą oglądać - mimo wakacji - premierowe odcinki.

Tylko 200 zł mniej - 23,5 tys. zł - trzeba zapłacić za spot przy czwartkowych „Kuchennych Rewolucjach”, których emisja obejmuje powtórki odcinków z poprzednich sezonów. W ub.r. cena ta była wyższa i wynosiła 24,4 tys. zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/cennik-reklamowy-tvp-na-lipiec. ##

Według danych Nielsen Audience Measurement w maju br. średnia oglądalność minutowa TVN wynosiła 583,3 tys. widzów, a udział stacji w rynku oglądalności - 9,88 proc.

Dołącz do dyskusji: Rosną ceny reklam w TVN, najdrożej przy „Projekt Lady” i „Faktach”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Luc
A ile trzeba zapłacić za reklamy przy "Dzień dobry.."?
odpowiedź
User
xxx
Przy "Wiadomościach" 25 tysięcy, "Fakty" 22 tysięcy

Nikt przy tym badziewiu Faktach się nie chce reklamować?
odpowiedź
User
Robert
Ja nie oglądam i żyję.
odpowiedź