Rośnie sprzedaż dwutygodników telewizyjnych, „Tele Świat” liderem
W październiku 2012 roku wszystkie trzy dwutygodniki z programem telewizyjnym zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem względem analogicznego okresu rok wcześniej. Liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2012 roku wyniosła 370 125 egz., czyli o 5,05 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.
Na drugim miejscu uplasował się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który zanotował wynik na poziomie 207 520 egz. Jego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wzrosła o 6,05 proc. - był to jednocześnie największy wzrost w zestawieniu.
Trzecie miejsce w rankingu zajął magazyn „Ekran TV” (Press-Media) ze sprzedażą ogółem na poziomie 67 738 egz. Dwutygodnik ten zanotował wzrost wynoszący 0,34 proc.
Wirtualnemedia.pl | październik | |
ZKDP | 2012 | 2011 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Świat | 370125 | 352343 |
TV14 | 207520 | 194854 |
Ekran TV | 67738 | 67511 |
W październiku 2012 roku w porównaniu do września 2012 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 2,33 proc.) pochwalić się może już jednak „Ekran TV”. Z kolei w tym rankingu jedynym spadkiem dotknięty został „Tele Świat” - było to 5,28 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2012 | |
ZKDP | październik | wrzesień |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Świat | 370125 | 390770 |
TV14 | 207520 | 205634 |
Ekran TV | 67738 | 66194 |
Dołącz do dyskusji: Rośnie sprzedaż dwutygodników telewizyjnych, „Tele Świat” liderem