Rossmann przenosi obsługę mediową z Blueway Com do Initiative
Sieć drogerii Rossmann zdecydowała, że obsługą mediową jej budżetu reklamowego zajmie się dom mediowy Initiative (IPG Mediabrands). Oznacza to koniec współpracy z Blueway Com.
Nawiązanie współpracy z Initiative to efekt rozstrzygniętego przetargu. Agencja zajmie się planowaniem i zakupem mediów do kampanii Rossmanna.
W kwietniu firma rozpoczyna współpracę z nowo wybraną agencją reklamową Fat Baby, z którą pracowała już wcześniej (przez 4 lata, do 2017 roku). Ostatnio obsługą reklamową kampanii tej sieci drogerii zajmowała się agencja Isobar, należąca do Dentsu Aegis Network Polska.
Jesienią ub.r. informowaliśmy, że Rossmann planuje zakończyć działania reklamowe oparte o koncept tzw. przyjaciółek (w spotach występują aktorki odtwarzające główne role w serialu „Przyjaciółki” w Polsacie).
Marketer nie określił wówczas, kiedy to nastąpi. Obecnie format ten wciąż jest obecny w reklamach marki.
Dołącz do dyskusji: Rossmann przenosi obsługę mediową z Blueway Com do Initiative