Rozmowa o pracę w spocie odświeżonej Pepsi Max (wideo)
W telewizji startuje kampania reklamująca odświeżony wizerunek Pepsi Max. Akcja podkreśla dobry smak tego napoju i związane z nim pozytywne emocje.
Reklamowany w telewizji wizerunek Pepsi Max opiera się na odświeżonym logo, w którym powiększono słowo "Max" i napis "bez cukru". Spot wykorzystywany w akcji pod hasłem "Na Maxa" pokazuje grupę przyjaciół uczestniczących w nietypowej rozmowie kwalifikacyjnej w sprawie pracy. - Utrzymana w żartobliwym tonie reklama, tak jak cała komunikacja ATL, mają podkreślać, że Pepsi Max jest najbardziej smaczną i cool marką w swoim segmencie - argumentuje Bartłomiej Szmaj, marketing manager napojów gazowanych w Pepsi Cola. - Bezcukrowość produktu komunikujemy natomiast wyłącznie, ale za to w bardzo wyraźny sposób, na opakowaniach - dodaje.
Akcja reklamowa od 16 lutego prowadzona jest w TVN, Polsacie, TV4, TVN7, MTV i Vivie. Koncepcją kreatywną kampanii, którą zaplanowano na kilka tygodni, i produkcją spotu zajęła się agencja BBDO, natomiast kontakty z mediami prowadzi agencja Feedback/Hill&Knowlton.
Dołącz do dyskusji: Rozmowa o pracę w spocie odświeżonej Pepsi Max (wideo)