„Rozpoczyna się nowa era smartfonów” w kampanii LG Swift (wideo)
Trwa kampania reklamowa wprowadzonych właśnie na rynek smartfonów LG Swift. Akcję - obejmującą telewizję, internet i kina - producent przygotował wspólnie z Mindshare Polska.
W kampanii nowych smartfonów LG Swift reklamowane są modele LG Swift Black, LG Swift 2X oraz LG Swift 3D (funkcjonujące również pod nazwami LG Optimus Black, LG Optimus X2 i LG Optimus 3D). Poszczególne reklamy podkreślają zaawansowanie technologiczne oraz wysoki komfort korzystania z tych telefonów.
>>> Zobacz szczegółowy opis LG Swift Black
W ramach akcji 15- i 30-sekundowe spoty emitowane są w telewizji (TVN, Polsat i kanały tematyczne oferowane przez At Media i Discovery) oraz - tylko w wersji 30-sekundowej - w kinach (w sieci Multikino przed wszystkimi seansami, a w Cinema City przed filmami w 3D). Ponadto w obu tych sieciach telefony LG Swift są prezentowane przez hostessy w boksach reklamowych.
>>> Zobacz szczegółowy opis LG Swift 2X
>>> Zobacz szczegółowy opis LG Swift 3D
Kampania obejmuje też internet, gdzie przy współpracy z portalem Wirtualna Polska stworzono serwis lg.wp.pl. Na tej stronie użytkownicy mogą decydujemy o losach głównego bohatera interaktywnego filmu oraz przesyłać pomysły na jego zakończenie. Ponadto spoty wideo są wyświetlane w serwisach kobiecych (np. kobieta.pl, gala.pl, stylio.pl), na stronach skierowanych do trendsetterów oraz w serwisie VOD Onet.pl (przy „X Factor”, „Usta Usta” i programach dla mężczyzn).
Kampania rozpoczęła się 23 maja, a potrwa do końca czerwca. Za przygotowanie strategii mediowej, zakup mediów oraz koordynację działań w internecie na potrzeby akcji odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: „Rozpoczyna się nowa era smartfonów” w kampanii LG Swift (wideo)