Ruszyły polskie zgłoszenia do Cannes Lions Young Creatives
Od 2 lutego można zgłaszać młodych pracowników firm reklamowych dopolskiej edycji konkursu Cannes Lions Young Creatives. Rywalizacjaprzebiega w pięciu kategoriach: print, cyber, film, design i PR.
Rozpoczęta 2 lutego polska edycja konkursu Cannes Lions YoungCreatives jest otwarta dla osób poniżej 28 roku życia pracującychnie tylko w agencjach komunikacji marketingowej, lecz także wdomach mediowych, biurach reklamy mediów oraz agencjach branddesign i PR. Firmy zatrudniające teamy złożone z takich kandydatówmogą je zgłaszać do 2 marca w pięciu kategoriach: print, cyber,film, design i PR.
Z zarejestrowanych zespołów zostaną do 6 marca wybranenajlepsze, które otrzymają do realizacji briefy kreatywne dokampanii społecznych. Przygotowane przez nich prace oceni juryPolskiego Konkursu Reklamy KTR i wyłoni zwycięzców, którzy zostanąnagrodzeni podczas uroczystej gali 28 kwietnia. Zwycięzcy kategoriiprint, cyber i film będą reprezentować Polskę w konkursie YoungCreatives w Cannes, natomiast najlepsi w kategoriach design i PRwezmą udział w warsztatach i seminariach towarzyszących temuwydarzeniu.
Dołącz do dyskusji: Ruszyły polskie zgłoszenia do Cannes Lions Young Creatives