Samsung Galaxy S 4 reklamowany jako „life companion”
W Polsce ruszyła kampania reklamowa smartfona Samsung Galaxy S 4. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Life companion”, przygotowały firmy Leo Burnett, Cheil Poland i Starcom.
Slogan „Life companion” ma podkreślać, że Samsung Galaxy S 4 stworzono po to, żeby przybliżyć świat i pomóc każdemu w radzeniu sobie z coraz bardziej intensywnym stylem życia. Reklamy przedstawiają najważniejsze funkcjonalności i zalety tego telefonu.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (m.in. TVP, Polsat, TVN), prasę (m.in. magazyny biznesowe, lifestyle’owe i sportowe), internet (kilkaset serwisów, m.in. Gazeta.pl, Interia.pl, Onet.pl, WP.pl, O2.pl, Pudelek, Youtube, witryny Google, Facebook, blogi, Allegro.pl, Ceneo.pl i Skąpiec.pl), kina, outdoor (plakaty wielkoformatowe w największych miastach i na lotniskach) oraz punkty sprzedaży (prezentacje w Galaxy Studio w galeriach handlowych w całej Polsce, Mobile Galaxy Studio jeżdżące w wielu miastach, wakacyjne Samsung Summer Zones w największych kurortach nadbałtyckich, aktywności informacyjne i reklamowe w punktach sprzedaży operatorów komórkowych i sieciach handlowych). Działania będą prowadzone do końca sierpnia.
>>> Samsung Galaxy S4 (zobacz jak wygląda)
Materiały drukowane do kampanii przygotowały agencje Leo Burnett i Cheil Poland, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Samsung Galaxy S 4 reklamowany jako „life companion”