San Markos 'otworzył' Futura Park Wrocław
5 marca 2008 swoje podwoje otworzył park handlowy Futura Park. Zaprzygotowanie i przeprowadzenie kampanii marketingowej odpowiadaagencja San Markos.
Potencjalnymi klientami nowo otwartego parku handlowego sąkobiety i mężczyźni w wieku 18-54 lat, robiący zakupy w tego typucentrach co najmniej raz w miesiącu. Głównym przekazem komunikacjizwiązanym z otwarciem parku jest poinformowanie klientów o miejscu,w którym szybko, wygodnie i kompleksowo można zrobić zakupy.
Kampania związana z Futura Park potrwa trzy miesiące i obejmiedziałania ATL, BTL oraz liczne imprezy i działania ambientowe. Zagłówne kanały komunikacyjne posłużą: prasa, radio, outdoor,autobusy.
Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowyMediaOn.
Dołącz do dyskusji: San Markos 'otworzył' Futura Park Wrocław