„Sąsiad na widelcu” Łukasza Grassa wygrał tylko z TVP2. 5 mln zł z reklam
Kulinarny teleturniej „Sąsiad na widelcu”, prowadzony przez Łukasza Grassa, oglądało średnio 1,2 mln widzów. TVP1 w czasie emisji programu zajęła trzecie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 4,9 mln zł.
„Sąsiad na widelcu” na antenie TVP1 pokazywany był w soboty o godz. 18.25, w okresie od 7 września do 9 listopada br. Wszystkie dziesięć odcinków programu oglądało średnio 1,16 mln widzów, co przełożyło się na 10,31 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 7,59 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Jedynka w czasie emisji nowego teleturnieju zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce należało w tym paśmie do stacji TVN, nadającej „Kuchenne rewolucje” i początek „Faktów”, co dało jej 15,68 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat („Fat Killers. Zabójcy tłuszczu” oraz „Wydarzenia”; 11,57 proc. udziału), a czwarte - TVP2 („Sport telegram”, „Pogoda” i kulisy „Postaw na milion”; 9,95 proc.). Taka sama była kolejność stacji w grupie komercyjnej.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVN | 1 764 658 | 15,68% | 19,05% |
Polsat | 1 301 541 | 11,57% | 11,65% |
TVP1 - Sąsiad na widelcu | 1 160 210 | 10,31% | 7,59% |
TVP2 | 1 119 760 | 9,95% | 5,08% |
Wpływy reklamowe TVP1 przy emisji produkcji wyniosły 4,9 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Jacek Rakowiecki. rzecznik prasowy TVP, mówi portalowi Wirtualnemedia.pl, że stacja jest zadowolona z wyników oglądalności „Sąsiada na widelcu”. Obecnie trwają rozmowy w sprawie kontynuacji programu.
W każdym odcinku teleturnieju kulinarnego „Sąsiad na widelcu” dwie sąsiadujące rodziny jako osobne drużyny rywalizowały w przygotowaniu swoich ulubionych potraw - obiadu wraz z deserem. W trakcie gotowania rad uczestnikom udzielali szefowie kuchni: Robert Sowa oraz Ewa Olejniczak. O tym, która z drużyn zwycięży, decydowali przechodnie i sąsiedzi, którzy degustowali przygotowane w programie potrawy. Format prowadził Łukasz Grass, a za jego produkcję odpowiadała firma Rochstar.
Dołącz do dyskusji: „Sąsiad na widelcu” Łukasza Grassa wygrał tylko z TVP2. 5 mln zł z reklam