Sebastian Szade dyrektorem ds. strategii i innowacji w Starcomie, awansował Paweł Piasecki
Sebastian Szade, dotychczas commmunications & business director, objął w domu mediowym Starcom (należącym do Publicis Media) nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. strategii i innowacji. Jego dotychczasowe obowiązki przejął Paweł Piasecki.
Sebastian Szade jako dyrektor ds. strategii i innowacji będzie odpowiadał za jakość rekomendacji strategicznych, które dla klientów Starcomu stanowią podstawę do budowania skutecznych rozwiązań komunikacyjnych i biznesowych,
Szade jest związany ze Starcomem od 2007 roku. Pracując dla wiodących marketerów w Polsce zdobył doświadczenie w obsłudze firm z branży finansowej (Prudential, Raiffeisen Polbank, Liberty Ubezpieczenia), żywność (Coca-Cola, ZT Kruszwica, Bahlsen, Piątnica), e-commerce (Znanylekarz.pl), Retail (Leroy Merlin), Media (TVN) Sebastian Szade jest też przedstawicielem Starcom Polska w globalnym zespole Product Acceleration Starcomu, który zajmuje się rozwojem produktu strategicznego agencji.
Zajmowane dotychczas przez Sebastiana Szade stanowisko communications & business directora objął Paweł Piasecki. Dołączył on do Starcomu w 2004 roku. W ostatnim czasie jako senior communications manager pracował dla takich klientów jak Black Red White, Duracell, Link4, Śnieżka, Western Union i Tauron
Dołącz do dyskusji: Sebastian Szade dyrektorem ds. strategii i innowacji w Starcomie, awansował Paweł Piasecki