Producent chemii budowlanej Selena z kampanią "Global Experience"
Polski producent chemii budowlanej Grupa Selena rozpoczyna kampanię wizerunkową pod hasłem „Global Experience”.
Kampania potrwa 7 tygodni od 5 czerwca i obejmie serię 30-sekundowych materiałów wideo, animacji oraz zdjęć. Działania będą prowadzone w kanałach Facebook, Linkedin oraz Youtube.
- Z myślą o przyszłości i rozwoju działalności Grupy Selena w kraju i za granicą chcemy wzmacniać świadomość marki Selena w otoczeniu, w którym działa. W tym roku zaczynamy od Polski. Różne formy efektywnej i angażującej komunikacji mi.in. z przedstawicielami branży budowlanej są dla nas niezwykle istotne. Umożliwiają Selenie poznawanie ich potrzeb, informowanie o tym, czym się firma zajmuje, zdobywanie wsparcia dla swoich działań i budowanie zaufania, a w efekcie realizację misji i celów - komentuje Ilona Gajewska, PR&communication executive manager w Grupie Selena.
Działania przygotował dział komunikacji korporacyjnej i PR we współpracy z działem digital oraz działem grafiki Grupy Selena.
Dołącz do dyskusji: Producent chemii budowlanej Selena z kampanią "Global Experience"