Sigma Bis wzmacnia zespół o ekspertów ze Starcomu i MediaComu
W ostatnim czasie do zespołu Sigma Bis, wspólnej agencji mediowej PKN Orlen i Grupy PZU dołączyło kilka nowych osób, które dotychczas pracowały m.in. w Starcomie, MediaCom Warszawa i Matterkind - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Tomasz Affek objął w Sigma Bis stanowisko senior media plannera buyera. Przeszedł ze Starcomu (Publicis Groupe), gdzie był senior communications plannerem. Wcześniej pracował m.in. w Mindshare Polska (m.in. jako senior executive, client leadership), w OMD Polska (m.in. jako junior media planner buyer).
Marcin Kołakowski jest w Sigma Bis senior research specialist. Wcześniej pracował w Kantar Polska jako senior research executive. Przedtem przez ponad 14 lat związany był z Millward Brown Company (dawne SMG/KRC). Tam pełnił m.in. funkcję senior analyst.
Maria Jagielska jest w Sigma Bis media plannerem buyerem. Przeszła do tej agencji z MediaCom Warszawa,gdzie przez ponad rok była m.in. programmatic consultant. Przedtem przez ponad 2 lata była związana z agencją mediową Zenith (Publicis Media).
Katarzyna Łukaszewicz w Sigma Bis pracuje jako specjalista ds programmatic. Przedtem pełniła funkcję campaign executive w Matterkind, jednostce działającej w strukturze Mediabrands. Zawodowo związana była również z Publicis Meda i Tango Production.
Od początku listopada szefem Sigma Bis jest Marcin Dec,który przez wiele lat zarządzał domem mediowym Initiative (Mediabrands).
Ostatnio do grona klientów obsługiwanych przez Sigma Bis dołączyła firma FoodCare oraz spółka Energa.
Dołącz do dyskusji: Sigma Bis wzmacnia zespół o ekspertów ze Starcomu i MediaComu