SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Skuteczne reklamy w serwisach internetowych mediów regionalnych

46 proc. reklam obecnych na portalach gazet lokalnych przekonujeinternautów do określonych działań - wynika z raportu OnlinePublishers Association. Niewiele mniej skuteczne są reklamy wserwisach regionalnych telewizji i czasopism oraz portalachopiniotwórczych.

Według raportu "Local Online Media: From Advertising to Action"reklama emitowana w internetowych serwisach lokalnych gazetcodziennych skłania aż 46 proc. odbiorców do podjęcia określonychdziałań, np. dokonania zakupu, wejścia na stronę lub uczestnictwa wdanym wydarzeniu. W przypadku witryn regionalnych telewizji tenwskaźnik kształtuje się na poziomie 44 proc., a czasopism - 42proc. Z kolei reklamy obecne na lokalnych portalach opiniotwórczychprzekonują do określonych działań 39 proc. internautów, a tezamieszczane w serwisach ogólnych - 37 proc. odbiorców.

- Raport Online Publishers Association potwierdza corazwyraźniejszą tendencję odejścia internetu od globalnego wymiaru wstronę przestrzeni lokalnej, co stanowi następstwo sukcesu Web 2.0opartego w głównej mierze na stymulowaniu indywidualnej aktywnościużytkowników - komentuje Łukasz Wołek, managing director agencjiinteraktywnej EURA7. - Wyniki badania to również kolejny dowód nato, że wpływ reklamy internetowej na zachowania ludzi nie tylko wsieci, lecz również poza nią jest z każdym rokiem jest corazwiększy - zaznacza.

Dołącz do dyskusji: Skuteczne reklamy w serwisach internetowych mediów regionalnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl