SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Słodkie chwile” w świątecznej kampanii Polskiego Cukru

Na outdoorze i w prasie rozpoczęła się świąteczna kampania reklamowa Polskiego Cukru produkowanego przez Krajową Spółką Cukrową. Akcję przygotowały firmy Opus B i Star Media.

Świąteczna kampania Polskiego Cukru ma charakter wizerunkowy, a jej motywem przewodnim są okno z pejzażem zimowym oraz hasło „Słodkie chwile…nie tylko od Święta”. W akcji prezentowane są dwa produkty: cukier biały oraz wprowadzany właśnie do sprzedaży cukier puder.


Kampania obejmuje outdoor (billboardy, citylighty i nośniki w autobusach w Warszawie, Toruniu, Bydgoszczy, Lublinie, Malborku, Nakle, Kruszwicy, Werbkowicach, Krasnystawie i Dobrzelinie, reklamy w warszawskim metrze) oraz prasę (magazyny kobiece, m.in. „Tele Tydzień” i „Olivia”). Akcję - zaplanowaną do końca grudnia - przygotowały agencja Opus B (kreacja) oraz dom mediowy Star Media (planowanie i zakup mediów).

Dołącz do dyskusji: „Słodkie chwile” w świątecznej kampanii Polskiego Cukru

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl