„Ślub od pierwszego wejrzenia 2” hitem TVN. Będzie trzeci sezon
Drugi sezon kontrowersyjnego programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” oglądało średnio 1,24 mln osób, o 260 tys. widzów mniej niż rok temu. TVN w czasie emisji show nadal był liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 13,90 mln zł. W serwisie Player drugi sezon zgromadził dotąd 3,04 mln wyświetleń. Wystartowały castingi do trzeciej serii.
Reality-show „Ślub od pierwszego wejrzenia” na antenie TVN pokazywany był w poniedziałki o godz. 22.30, począwszy od 11 września br. Średnia widownia premierowych odcinków drugiej edycji show wyniosła 1,24 mln osób, co przełożyło się na 13,75 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 17,86 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,81 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownią cieszył się finałowy odcinek - zgromadził on przed telewizorami 1,56 mln oglądających.
Dane poszczególnych odcinków „Ślubu od pierwszego wejrzenia” z uwzględnieniem oglądalności przesuniętej w czasie do 2 dni.
W porównaniu do pierwszej edycji, pokazywanej jesienią ub.r., program stracił 260 tys. widzów. Wówczas kontrowersyjna produkcja gromadziła średnio 1,50 mln widzów, co przekładało się odpowiednio na 15,41 proc., 20,13 proc. i 17,88 proc. udziału.
TVN w paśmie nadawania „Ślubu od pierwszego wejrzenia” był liderem rynku telewizyjnego. Drugi wśród tzw. „wielkiej czwórki” był Polsat z udziałem na poziomie 9,21 proc., nadający w tym czasie filmy fabularne, trzecia - TVP1 (7,98 proc.; również filmy), a czwarta - TVP2 (7,87 proc.; gł. „Bake off - Ale ciacho!”, „Bake off - Ale przepis” i początek filmów dokumentalnych).
Jeszcze większą przewagę nad konkurencją TVN miał wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.
Wpływy reklamowe wokół emisji premierowych odcinków drugiej edycji reality-show liczącej 12 odcinków wyniosły 13,90 mln zł. Dla porównania, pierwszy sezon cyklu składający się z 10 odcinków na reklamach zarobił 9,37 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Produkcja ma bardzo dobre wyniki oglądalności w serwisie Player.pl. Wszystkie odcinki drugiego sezonu w okresie od 10 października do 26 listopada br. miały łącznie 3,04 mln wyświetleń.
Z kolei pierwszy sezon programu liczącego 2 odcinki mniej w Player.pl miał 2,81 mln widzów, ale dane te obejmują okres do 30 grudnia 2017 roku, a więc okres dodatkowych 4 tygodni po premierze ostatniego odcinka w telewizji.
Stacja TVN rozpoczęła już castingi do trzeciej edycji „Ślub od pierwszego wejrzenia”, która prawdopodobnie trafi na antenę jesienią 2018 roku. Aby zgłosić się do programu należy wysłać zgłoszenie na adres e-mail slub@tvn.pl. Producentem reality-show pozostaje EarlGrey.
Koncepcja programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” polega na tym, że ślub biorą osoby, które nigdy wcześniej się nie znały. Pary dobierają naukowcy na podstawie kryteriów takich jak testy psychologiczne, wzrost czy doświadczenie życiowe. Show zrealizowany został na bazie duńskiego formatu „Gift Ved Forste Blik.
W finale drugiej edycji programu okazało się, że dwom parom udało się utrzymać małżeństwo.
Dołącz do dyskusji: „Ślub od pierwszego wejrzenia 2” hitem TVN. Będzie trzeci sezon
Lezka w oku kreci sie na wspomnienie dawnego Tvn,bo co jest teraz badziewie to wg mnie delikatne okreslenie,polaczenie "se" i "fakt" w jedno.99% nadawanych wszystkich propozycji na wszystkich stacjach Tvn to powtorki z powtorek do entej potegi i reklamy