„Metoda na Porannego Głoda” promuje ŚniaDanio (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa serków homogenizowanych ŚniaDanio (produkowanych przez Danone). Obsługą marketingową tych serków zajmują się firmy VMLY&R Poland, K2 Precise i MediaCom Warszawa.
Spot z kampanii pokazuje mężczyznę, który rano musi szybko przygotować się i wyjść z domu. W łazience i kuchni starają się mu przeszkodzić dwa stworki: Mały Głód, który od dawna jest brand hero Danio, oraz nowy bohater - Poranny Głód.
Mężczyźnie udaje się pozbyć niechcianych postaci, kiedy sięga po serek ŚniaDanio i zaczyna go jeść. Reklama podkreśla, że promowany produkt to „wygodna i pożywna metoda na Porannego Głoda”.
ŚniaDanio to serek homogenizowany typu musi w trzech wariantach smakowych: granola z porzeczką i kokosem, jagły z miodem i żurawiną oraz pszenica durum z miodem i truskawkami. Jest dostępny w opakowaniach 130-gramowych.
Działania reklamujące ŚniaDanio obejmują telewizję oraz internet.
Za obsługę marketingową Danio odpowiadają VMLY&R Poland (strategia i kreacja reklam), agencja K2 Precise (planowanie i zakup mediów w internecie) oraz dom mediowy MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów w telewizji).
Dołącz do dyskusji: „Metoda na Porannego Głoda” promuje ŚniaDanio (wideo)