Sony Ericsson z McCann
Londyńska agencja reklamowa McCann Erickson będzie rozporządzać 160milionami dolarów budżetu reklamowego firmy Sony Ericsson.
Wcześniej, przez ponad rok producent komórek korzystał w tymzakresie z usług agencji Saatchi & Saatchi - informuje serwisAdweek.
Współpraca z McCann nie jest jednak nowością dla Sony Ericsson.W 2006 roku należąca do Interpublic Group agencja pomagała spółcejoint venture w promocji telefonów z serii Walkman.
"Idąc do przodu, chcemy większej integracji we wszystkichmarketingowych dziedzinach, włącznie z internetem, prasą itelewizją, a także większego zaangażowania naszych klientów. McCanndobrze rozumie na czym to polega i może nam pomóc w jeszczewiększym rozwoju naszej marki na świecie" - tłumaczy w oświadczeniudecyzję o wyborze nowej agencji Dee Dutta, wiceprezes i szef ds.globalnego marketingu w Sony Ericsson.
źródło: Adweek
Dołącz do dyskusji: Sony Ericsson z McCann