SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spada sprzedaż pism męskich, „Men's Health” liderem

W lutym 2013 roku wszystkie miesięczniki lifestylowe dla panów zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „CKM”. Liderem był „Men's Health”. Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men's Health” (Motor-Presse Polska) w lutym 2013 roku wyniosła 57 709 egz. i względem lutego 2012 roku była niższa o 5,52 proc.

Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Playboy” (Marquard Media Polska), który w analizowanym okresie zanotował najmniejszy w rankingu spadek wynoszący 2,44 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 41 062 egz.

Tym samym na ostatnie miejsce podium spadło „CKM” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 21,80 proc. do 32 962 egz.

Natomiast wynik ostatniego w rankingu miesięcznika „Logo” (Agora) zmniejszył się o 19,20 proc. i ostatecznie wyniósł 29 487 egz.

Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w lutym 2013 roku wyniosła 29 417 egz., po spadku o 8,95 proc.

Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Media, d. Presspublica) wzrósł o 20,21 proc. do poziomu 16 039 egz.

Wirtualnemedia.pl luty
ZKDP 2013 2012
Tytuł Sprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska 57709 61080
Playboy 41062 42090
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 32962 42152
Logo 29487 36494
Wirtualnemedia.pl
Forbes. Profit 29417 32307
Sukces 16039 13342


W lutym 2013 roku w porównaniu do stycznia 2013 największy spadek sprzedaży ogółem (o 35,90 proc.) zanotował „Playboy”. Z kolei najmniej stracił tutaj miesięcznik „Men's Health” - było to 2,27 proc.

Wirtualnemedia.pl 2013
ZKDP luty styczeń
Tytuł Sprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska 57709 59052
Playboy 41062 64062
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 32962 44639
Logo 29487 34552
Wirtualnemedia.pl
Forbes. Profit 29417 33159
Sukces 16039 7958

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż pism męskich, „Men's Health” liderem

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Alutek
Matkoboska! ckm ledwo ponad 32000!!!! Czas na projekt nagrobka.....jednak nie dotrwaja do konca roku. Czyzby brakowalo emerytom pomyslow?
0 0
odpowiedź
User
Jarema
Moment, moment! W lutym 2013 playboy sprzedał 64 ty/s.. i to on jest liderem!

"Brawo" wm :P
0 0
odpowiedź
User
hehe
na razie z kazdym miesiacem coraz wiecej zebow ckmowi wypada. Kly to z bezsilnosci i braku pomyslow pokazuja emeryci decyzyjni... no chyba ze emeryci odejda. Wtedy swiatelko w tunelu sie pojawi. Nie lepiej pozbyc sie tych ciagnacych na dno betonowych butów?
0 0
odpowiedź