SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spada sprzedaż tygodników telewizyjnych Bauera, liderem “Tele Tydzień”

Marzec nie przyniósł specjalnych zmian w tendencjach notowanych wśród tygodników telewizyjnych. Wszystkie pisma zanotowały spadki poza „Teleprogramami”, a najwięcej stracił „Super TV”. Nie zagrożoną pozycję lidera zajmuje „Tele Tydzień”.

Średnia sprzedaż ogółem "Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) uplasowała się w marcu 2012 roku na poziomie 1 010 710  egz., co oznacza spadek o 3,97 proc. względem marca 2011 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, który zanotował spadek o 6,57 proc. sprzedając się średnio w liczbie 421 422 egz. W tym tygodniu ze względu na oszczędności redakcja tego pisma została przeniesiona z Łodzi do Warszawy (więcej na ten temat).

Na trzecie miejsce z czwartego awansował “Tele Max” (Wydawnictwo Bauer). Jego sprzedaż ogółem spadła jednak o 10,81 proc. do 195 059 egz.

Największy spadek sprzedaży ogółem, wynoszący 16,46 proc., dotknął innego tygodnika Wydawnictwa Bauer - “Super TV”. Jego sprzedaż ogółem uplasowała się na poziomie 176 352 egz., a tytuł pozostał na pozycji piątej.

Na przedostatniej lokacie znalazł się inny magazyn Bauera - “Imperium TV”, który w lutym br. sprzedał się w liczbie 101 039 egz., notując spadek o 1,44 proc. Ze względu na słabą sprzedaż wydawca zdecydował o zamknięciu tego tytułu (poznaj szczegóły).

Wzrost sprzedaży w marcu br. zanotował tylko zajmujący ostatnie, ósme miejsce w zestawieniu tygodnik „Teleprogramy” (Teleprogramy). Zyskał on 6,4 proc. i osiągnął średni wynik na poziomie 37 186 egz.

Wirtualnemedia.pl marzec
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
Tele Tydzień 1 010 710 1 052 462
To & Owo 421 422 451 037
Tele Max 195 059 218 709
Magazyn Telewizyjny Kurier TV 191 827 226 430
Super TV 176 352 211 110
Program TV 114 881 118 062
Imperium TV 101 039 102 517
Teleprogramy 37 186 34 949

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż tygodników telewizyjnych Bauera, liderem “Tele Tydzień”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ketiw Kainżow
i ten trend będzie się utrzymywał. jeśli platformy tv oferują epg to nikt nie będzie kupował makulatury. Chrońmy lasy deszczowe.
0 0
odpowiedź
User
Jerry F.
Polacy jeszcze długo będą kupować gazety z programem. Bauerowi najpierw zaszkodził dodatek TV do "Faktu" (zabrał z rynku ok. 400 tys. czytelników), potem śmierć naszego papieża JPII, gdy przez dwa tygodnie nie było o czym pisać, bo w TV była żałoba, a w końcu Adaś Wilk, który wydał miliony (nie swoje) na poprawienie sprzedaży niektórych tytułów a potem wywałił na bruk najlepszych dziennikarzy i naczelnych. Z powodzeniem robiących karierę gdzie indziej. Zanim się Witek zorientował, było już pozamiatane a Wilk poszedł szkodzić Springerowi.
0 0
odpowiedź
User
dare_k
Ludzie to jednak śmieciarze. Byle było kolorowo na okładce i poniżej 2 zł, to kupują wszelkie g... A to, że w znacznej części nieprzeczytane (bo co tu czytać) potem ląduje to na wysypisku to nikogo nie obchodzi. Ale do czasu. Te i inne śmieci wrócą do miast i wtedy będzie płacz i zgrzytanie zębów. Na pohybel telewizyjnej makulaturze!
0 0
odpowiedź