Spada sprzedaż tygodników telewizyjnych Bauera, liderem “Tele Tydzień”
Marzec nie przyniósł specjalnych zmian w tendencjach notowanych wśród tygodników telewizyjnych. Wszystkie pisma zanotowały spadki poza „Teleprogramami”, a najwięcej stracił „Super TV”. Nie zagrożoną pozycję lidera zajmuje „Tele Tydzień”.
Średnia sprzedaż ogółem "Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) uplasowała się w marcu 2012 roku na poziomie 1 010 710 egz., co oznacza spadek o 3,97 proc. względem marca 2011 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, który zanotował spadek o 6,57 proc. sprzedając się średnio w liczbie 421 422 egz. W tym tygodniu ze względu na oszczędności redakcja tego pisma została przeniesiona z Łodzi do Warszawy (więcej na ten temat).
Na trzecie miejsce z czwartego awansował “Tele Max” (Wydawnictwo Bauer). Jego sprzedaż ogółem spadła jednak o 10,81 proc. do 195 059 egz.
Największy spadek sprzedaży ogółem, wynoszący 16,46 proc., dotknął innego tygodnika Wydawnictwa Bauer - “Super TV”. Jego sprzedaż ogółem uplasowała się na poziomie 176 352 egz., a tytuł pozostał na pozycji piątej.
Na przedostatniej lokacie znalazł się inny magazyn Bauera - “Imperium TV”, który w lutym br. sprzedał się w liczbie 101 039 egz., notując spadek o 1,44 proc. Ze względu na słabą sprzedaż wydawca zdecydował o zamknięciu tego tytułu (poznaj szczegóły).
Wzrost sprzedaży w marcu br. zanotował tylko zajmujący ostatnie, ósme miejsce w zestawieniu tygodnik „Teleprogramy” (Teleprogramy). Zyskał on 6,4 proc. i osiągnął średni wynik na poziomie 37 186 egz.
Wirtualnemedia.pl | marzec | |
ZKDP | 2012 | 2011 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Tydzień | 1 010 710 | 1 052 462 |
To & Owo | 421 422 | 451 037 |
Tele Max | 195 059 | 218 709 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 191 827 | 226 430 |
Super TV | 176 352 | 211 110 |
Program TV | 114 881 | 118 062 |
Imperium TV | 101 039 | 102 517 |
Teleprogramy | 37 186 | 34 949 |
Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż tygodników telewizyjnych Bauera, liderem “Tele Tydzień”