„Spokój z prezentami” - Allegro reklamuje się na Święta (wideo)
W telewizji, prasie, internecie i na outdoorze ruszyła świąteczna kampania reklamowa Allegro.pl. Akcję przygotowały działy kreatywny i marketingowy portalu wspólnie z firmami Starcom i F25.
Świąteczna kampania Allegro.pl wyraźnie pokazuje różnicę między tradycyjnym kupowaniem prezentów a zakupami w tym serwisie, podkreślając wady tego pierwszego sposobu (bieganie po sklepach, na mrozie i w śniegu) oraz zalety tego drugiego (spokój, komfort i bezpieczeństwo). Na potrzeby akcji przygotowano internetowy spot w technice slow motion, który zachęca, aby zwolnić nieco tempo i nie dać się wszechogarniającej gorączce przedświątecznej.
Kampania od 10 listopada obejmuje telewizję (m.in. 5-sekundowe „plansze świąteczne” z kontekstowymi tekstami), internet, prasę („Wprost”, „Polityka”, „Newsweek”) oraz outdoor (pachnące citylighty w największych miastach, bombki na klamkach drzwi do mieszkań). Wszystkie reklamy zachęcają do skorzystania z mobilnej wersji Allegro.
Koncepcję i kreację kampanii - zaplanowanej do 20 grudnia - przygotował dział kreatywny Grupy Allegro, za zakup mediów odpowiadają dział marketingu Grupy Allegro i dom mediowy Starcom, a produkcją reklam zajął się interaktywny dom produkcyjny F25.
Dołącz do dyskusji: „Spokój z prezentami” - Allegro reklamuje się na Święta (wideo)