Rekordowe wyniki odnotował przede wszystkim kanał TVN 24. Wkulminacyjnym momencie stację oglądało 785 tys. osób, co zapewniłojej 10,11 proc. udziału w całym rynku telewizyjnym. Wysoką widownięmiał też program Moniki Olejnik "Kropka nad i", który zobaczyło 778tys. osób (4,99 proc. udziału w rynku) oraz magazyn "Fakty poFaktach" (687 tys. osób; 4,83 proc. udziału - najlepszy wynik odpoczątku emisji).
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
W zasięgu ogólnopolskim TVN 24 była piątą najchętniej oglądanąstacją telewizyjną (po TVP 1, TVN, TVP 2 i Polsacie), zaś w swoimzasięgu technicznym - trzecią - po TVN i TVP 1 (udział 10,69proc.).
| Start | AMR | SHR % |
WYDANIESPECJALNE | 16:43:49 | 785 510 | 10,11% |
KROPKA NAD I | 20:01:24 | 778 255 | 4,99% |
KONFERENCJAPRASOWA | 16:30:14 | 766 885 | 10,20% |
FAKTY POFAKTACH | 19:26:27 | 687 243 | 4,84% |
24 GODZINY | 21:14:57 | 578 383 | 3,60% |
Kanał | Data | SHR % |
TVN24 | 08-10-2008 | 2,75% |
TVN24 | 15-10-2008 | 5,12% |
Wśród najpopularniejszych programów TVP Info znalazły się:"Minął dzień" (716 tys. widzów; 5,55 proc. udziału w rynku) oraz"Telekurier" (694 tys. widzów, 4,25 proc. udziału). W zasięguogólnopolskim TVP Info była szóstą najchętniej oglądaną stacjątelewizyjną (po TVP 1, TVN, TVP 2, Polsacie i TVN 24).
| Start | AMR | SHR % |
MINĄŁ DZIEŃ | 22:05:20 | 715 636 | 5,55% |
TELEKURIER | 21:05:13 | 694 514 | 4,25% |
SERWIS INFO | 21:30:01 | 575 951 | 3,63% |
PASMA LOKALNE | 21:44:34 | 552 716 | 3,57% |
MINĘLADWUDZIESTA | 20:08:14 | 550 750 | 3,47% |
Kanał | Data | SHR % |
TVP INFO | 08-10-2008 | 3,92% |
TVP INFO | 15-10-2008 | 4,19% |
Wyższe wskaźniki SHR zanotowała też Superstacja, która wśródogółu widzów miała 0,25 proc. udziału w rynku (przed tygodniem 0,14proc.). W dniu unijnego szczytu stracił jedynie Polsat News (0,18proc. udziału, przed tygodniem - 0,24 proc.).
| AMR | SHR % |
INFORMACJE DNIA | 62 133 | 0,49% |
ROZMOWA DNIA | 56 218 | 0,98% |
GOŚCIE WIECZORU | 31 626 | 1,24% |
DZIEŃ DOBRYPOLSKO | 30 997 | 1,90% |
FINAŁ DNIA | 25 914 | 0,20% |
Kanał | Data | SHR % |
Superstacja | 08-10-2008 | 0,14% |
Superstacja | 15-10-2008 | 0,25% |
| AMR | SHR % |
WYDARZENIA | 49 529 | 0,40% |
INFORMACJE | 47 641 | 0,47% |
GAWRYLUK -GRABARCZYK | 41 374 | 0,26% |
SPORTOWEPODSUMOWANIE | 31 502 | 0,29% |
GRAFFITI | 25 515 | 0,23% |
Kanał | Data | SHR % |
POLSAT NEWS | 08-10-2008 | 0,24% |
POLSAT NEWS | 15-10-2008 | 0,18% |
Wysoką oglądalność zanotowały też serwisy informacyjne głównychanten. Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research największąilość osób przyciągnęły "Wiadomości" i "Fakty".
15.10.2008 | Dane AGB Nielsen Media Research |
| Start | AMR | SHR % |
TELEEXPRESS | 17:00:06 | 3 444854 | 41,20% |
WIADOMOSCI | 19:29:51 | 4 655193 | 32,73% |
PANORAMA | 18:30:38 | 1 276831 | 10,76% |
WYDARZENIA | 18:50:12 | 2 736007 | 21,86% |
FAKTY | 19:00:03 | 4 229679 | 32,61% |
Dołącz do dyskusji: Spór prezydenta i premiera pomógł TVN 24 i TVP Info