„Men’s Health” liderem sprzedaży w październiku, „Logo” wyprzedziło „CKM”
W segmencie pism dla mężczyzn w październiku ub.r. wszystkie miesięczniki zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciło „CKM”. Na pozycji lidera znalazł się magazyn „Men’s Health” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w październiku 2018 roku wyniosła 27 280 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 14,36 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował spadek wynoszący 28,33 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 20 844 egz.
Oczko niżej uplasowało się „Logo” (Agora), które awansowało z miejsca czwartego. Jego wynik sprzedażowy jednak zmalał o 14,02 proc. do 14 682 egz.
Ostatni był magazyn „CKM” (Marquard Media Polska), który zanotował największą stratę w zestawieniu - wynoszącą 29,08 proc. do 13 343 egz. Spadł on z trzeciej lokaty.
Wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w sierpniu br. poszedł w dół o 5,28 proc. do poziomu 21 223 egz.
W porównaniu do poprzedniego miesiąca też wszystkie miesięczniki męskie zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Logo” - było to 33,74 proc.
Wynik miesięcznika „Forbes” zwiększył się w tym ujęciu o 1,77 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem sprzedaży w październiku, „Logo” wyprzedziło „CKM”