„Działkowiec” liderem sprzedaży w I-III kwartale, „Mam Ogród” najbardziej w dół
W pierwszych trzech kwartałach br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie znalazł się „Działkowiec”, który jako jedyny pochwalić się mógł wzrostem. Pozostałe magazyny w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Mam Ogród” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w pierwszych trzech kwartałach 2019 roku wyniosła 90 840 egz. W porównaniu do pierwszych trzech kwartałów 2018 roku zwiększyła się o 4,36 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugi był miesięcznik „Mam Ogród” (Phoenix Press). Jego średni wynik uplasował się na poziomie 45 838 egz., po spadku o 15,54 proc. - największym w zestawieniu
Ostatnią pozycję podium zajął „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 9,70 proc. do 44 685 egz.
We wrześniu 2019 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli miesięcznika „Działkowiec”, wyniosła 87 030 egz., po wzroście względem września 2018 roku o 0,74 proc.
Drugie miejsce zajął magazyn „Mam Ogród” (44 655 egz.; w dół o 4,74 proc.), który wyprzedził „Przepis na Ogród” (39 577 egz.; - 18,33 proc. - największy spadek w zestawieniu).
Z kolei najwięcej zyskał tutaj „Mój Piękny Ogród” (Grupa Burda) - było to 3,13 proc. do 23 123 egz.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Działkowiec” liderem sprzedaży w I-III kwartale, „Mam Ogród” najbardziej w dół