SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Świat oczami młodych w globalnej kampanii LinkedIn

Biznesowy serwis społecznościowy LinkedIn rozpoczął globalną kampanię reklamową „Find your in”, przygotowaną przez Droga5.

W nowej kampanii promocyjnej LinkedIn podkreśla, w jaki sposób można wykorzystać platformę do znalezienia idealnej ścieżki kariery i odblokowania własnego potencjału.

- Zaczyna się od małej dziewczynki, która znajduje się w zupełnie zwyczajnym miejscu: pralni samoobsługowej. Ale szybko dowiadujemy się, że jest tu coś więcej niż widać na pierwszy rzut oka. Wystarczy odrobina inspiracji z powiadomienia LinkedIn przy sąsiednim telefonie, aby rozpocząć niespodziewany i ekstrawagancki taniec z własnym potencjałem. Przyszłość ożywa, pełna możliwości i nieskończonych opcji do odkrycia - opisują ideę kreatywną twórcy kampanii.

Swoim zasięgiem akcja obejmie stacje telewizyjne, social media i digital.

Kampania „Find your in” została stworzona przez agencję reklamową Droga5.

Dołącz do dyskusji: Świat oczami młodych w globalnej kampanii LinkedIn

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl