Świat oczami młodych w globalnej kampanii LinkedIn
Biznesowy serwis społecznościowy LinkedIn rozpoczął globalną kampanię reklamową „Find your in”, przygotowaną przez Droga5.
W nowej kampanii promocyjnej LinkedIn podkreśla, w jaki sposób można wykorzystać platformę do znalezienia idealnej ścieżki kariery i odblokowania własnego potencjału.
- Zaczyna się od małej dziewczynki, która znajduje się w zupełnie zwyczajnym miejscu: pralni samoobsługowej. Ale szybko dowiadujemy się, że jest tu coś więcej niż widać na pierwszy rzut oka. Wystarczy odrobina inspiracji z powiadomienia LinkedIn przy sąsiednim telefonie, aby rozpocząć niespodziewany i ekstrawagancki taniec z własnym potencjałem. Przyszłość ożywa, pełna możliwości i nieskończonych opcji do odkrycia - opisują ideę kreatywną twórcy kampanii.
Swoim zasięgiem akcja obejmie stacje telewizyjne, social media i digital.
Kampania „Find your in” została stworzona przez agencję reklamową Droga5.
Dołącz do dyskusji: Świat oczami młodych w globalnej kampanii LinkedIn