Syrena reklamuje „ocean prezentów” w perfumeriach Sephora (wideo)
Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa sieci perfumerii Sephora. Akcję, której bohaterką jest kobieta-syrena, przygotowały firmy Timecode i Havas Media.
Bożonarodzeniowe reklamy perfumerii Sephora pokazują modelkę wystylizowaną na syrenę, która w sieci niesie prezenty. Akcja, prowadzona pod hasłem „Ocean bajecznych prezentów”, ma prezentować różnorodność produktów dostępnych w tych sklepach i ich serwisie internetowym.
Reklamy informują też o nowej odsłonie promocji „3 w cenie 2”, w ramach której przy zakupie trzech produktów marki Sephora ten najtańszy kosztuje tylko złotówkę.
Kampania od tygodnia jest prowadzona w telewizji, prasie oraz internecie (nośniki wielkoformatowe Cityboard Media w ośmiu największych miastach).
Kreacją i produkcją reklam zajął się dział marketingu Sephora Polska wspólnie z domem produkcyjnym Timecode, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.
Dołącz do dyskusji: Syrena reklamuje „ocean prezentów” w perfumeriach Sephora (wideo)