SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sephora strategicznym partnerem Zalando

Sieć perfumerii Sephora zostaje strategicznym partnerem platformy e-commerce Zalando w kategorii kosmetyków premium.

W ramach podjętej współpracy, Sephora udostępni na platformie Zalando asortyment  kilku tysięcy atrakcyjnych produktów ponad 300 ekskluzywnych marek, poszerzając ofertę kosmetyczną dla milionów użytkowników Zalando.

Współpraca rozpocznie się na rynku niemieckim w czwartym kwartale 2021 r. i będzie rozszerzana od 2022 r. na inne rynki, na których obecne jest Zalando.

Zalando sprzedaje także kosmetyki

- Rozwój kategorii Beauty to dla nas ogromna szansa, ponieważ rynek kosmetyków online w Europie ma wciąż znaczny potencjał wzrostu. Jako platforma  modowo-lifestylowa, chcemy inspirować klientów Zalando i umożliwić  im wybór spośród szerokiej gamy produktów modowych i kosmetyków w jednym miejscu. Jednocześnie udostępniamy naszym partnerom platformę wspierającą ich w osiągnięciu sukcesu w sprzedaży online. Współpraca z Sephora, miejscem pierwszego wyboru dla osób ceniących wyjątkowe kosmetyki, poszerzy ofertę produktów w kategorii Beauty dostępnych dla naszych klientów i umożliwi im kupowanie najbardziej pożądanych i ekskluzywnych marek kosmetycznych, ciesząc się przy tym doświadczeniem zakupowym i wygodą, jaką zapewnia Zalando - komentuje David Schneider, Co-CEO  Zalando.

Sephora działa w 35 krajach, prowadzi 2000 sklepów na całym świecie, w tym w ponad 1000 w Europie.

W ofercie uruchomionej w 2018 roku kategorii Zalando Beauty są kosmetyki do pielęgnacji skóry i włosów, perfumy oraz akcesoria kosmetyczne kilkuset marek, takich jak  L'Oreal Paris i Maybelline, a także tych naturalnych jak L:A Bruket czy Weleda.

Dołącz do dyskusji: Sephora strategicznym partnerem Zalando

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl