„Szpital” w TVN, „Prognoza pogody” w TVP1 i „Dzień dobry TVN” zarobiły najwięcej z reklam
Paradokumentalny serial „Szpital” emitowany na antenie TVN był w I połowie br. programem telewizyjnym, który zarobił najwięcej z reklam. Z kolei najwyższe wpływy ze sponsoringu osiągnął program śniadaniowy „Dzień dobry TVN”.
Z raportu Nielsen Audience Measurement przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl wynika, że w pierwszej połowie br. programem telewizyjnym, który najwięcej cennikowo zarobił na reklamach był emitowany w TVN w dni powszednie serial paradokumentalny „Szpital”. Stacja na emisji spotów przy nim zarobiła 103,9 mln zł.
Niewiele mniej wyniosły przychody reklamowe TVP1 przy nadawanej po głównym wydaniu „Wiadomości” „Prognozie Pogody” - 100,2 mln zł. W czołówce najzyskowniejszych reklamowo programów tv minionego półrocza znalazły się też: „Dzień dobry TVN” z 96,9 mln zł wpływów, „Dlaczego ja?” Polsatu z 92,0 mln zł oraz „Pierwsza miłość” Polsatu z 86,7 mln zł.
Programy tv z największymi wpływami z reklam | |
(dane cennikowe Nielsen Audience Measurement) | |
WIRTUALNEMEDIA.PL | I-VI 2015 |
„Szpital”/TVN | 103 878 870 zł |
„Prognoza pogody”/TVP1 | 100 189 999 zł |
„Dzień dobry TVN”/TVN | 96 934 800 zł |
„Dlaczego ja?”/Polsat | 92 024 935 zł |
„Pierwsza miłość”/Polsat | 86 724 885 zł |
Z kolei na sponsoringu najwięcej zarobił program śniadaniowy „Dzień dobry TVN”. Wpływy z emisji billboardów sponsorskich przy nim w I połowie br. wyniosły 31,1 mln zł.
Na sponsoring „Prognozy pogody” w Polsacie reklamodawcy wydali w omawianym okresie 24,6 mln zł, a na „Prognozę pogody” w TVP1 - 22,7 mln zł.
Sponsoring „Sportu” w TVN wart był 21,5 mln zł, zaś serialu „Pierwsza miłość” w Polsacie - 18,9 mln zł.
Programy tv z największymi przychodami ze sponsoringu | |
(dane cennikowe Nielsen Audience Measurement) | |
WIRTUALNEMEDIA.PL | I-VI 2015 |
„Dzień dobry TVN”/TVN | 31 116 125 zł |
„Prognoza pogody”/Polsat | 24 555 975 zł |
„Prognoza pogody”/TVP1 | 22 705 760 zł |
„Sport”/TVN | 21 537 030 zł |
„Pierwsza miłość”/Polsat | 18 932 260 zł |
Dołącz do dyskusji: „Szpital” w TVN, „Prognoza pogody” w TVP1 i „Dzień dobry TVN” zarobiły najwięcej z reklam