Program Andrzeja Morozowskiego „Tak jest” w TVN24 stracił 114 tys. widzów
W tym roku program „Tak jest” ogląda 535 tys. widzów, o 114 tys. osób mniej niż rok wcześniej - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Program „Tak jest” pokazywany jest w dni powszednie o godz. 18.00. Średnia widownia cyklu w okresie od 2 stycznia do 19 lipca 2023 roku wyniosła 535 tys. osób, co przełożyło się na 5,58 proc. udziału TVN24 wśród wszystkich widzów, 2,85 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 3,51 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów zgromadziło wydanie z 27 lutego. Jego średnia widownia wyniosła 769 tys. osób.
Dla porównania, cykl „Tak jest”, emitowany w okresie od 3 stycznia do 20 lipca ub.r. oglądało 649 tys. osób, przy udziałach wynoszących odpowiednio 6,36 proc., 3,96 proc. i 4,46 proc. Audycja straciła 114 tys. widzów.
„Tak jest” to codzienny magazyn informacyjno-publicystyczny Andrzeja Morozowskiego z udziałem obserwatorów i uczestników życia politycznego.
Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 5,63 proc.
Dołącz do dyskusji: Program Andrzeja Morozowskiego „Tak jest” w TVN24 stracił 114 tys. widzów