„Tak, słucham” - prezenterzy w reklamach Radia ZET (wideo)
Pod hasłem „Tak, słucham” startuje kampania reklamowa Radia ZET. Akcję Eurozet przygotował wspólnie z agencją Brain i domem mediowy ZenithOptimedia Group.
W nowej kampanii Radia ZET występują prowadzący porannego pasma „Dzień Dobry Bardzo”: Marek Starybrat, Marzena Chełminiak i Marcin Sońta. W poszczególnych reklamach odwiedzają różnych słuchaczy w codziennych sytuacjach. Ma to pokazywać, jak blisko Radio ZET jest swoich odbiorców.
>>> Najgorszy w historii wynik Radia ZET - raport portalu Wirtualnemedia.pl
„Radio jest medium najbliższym człowiekowi. Kampania podkreśla tę cechę. Pokazujemy, że Radio ZET rozumie swojego słuchacza i towarzyszy mu nieustannie. Radio ZET słucha i rozmawia z nim. Jest wszędzie, dosłownie na wyciągnięcie ręki. Dlatego w reklamach pojawiają się nasi „porankowcy”, którzy codziennie są obecni w milionach polskich domów” - mówi Rafał Olejniczak, redaktor naczelny Radia ZET.
Reklamy będą emitowane m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN i stacjach tematycznych. Kreację kampanii przygotowała agencja Brain, która rozpoczyna tym samym zaplanowaną do końca br. współpracę z Radiem ZET (więcej na ten temat), natomiast planowaniem i zakupem czasu reklamowego zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group. Eurozet nie ujawnia, jak długo potrwa ta akcja.
Dołącz do dyskusji: „Tak, słucham” - prezenterzy w reklamach Radia ZET (wideo)
Dziękuję, nie jara mnie słuchanie codziennie "Simply the best"...