Talk-show „Najsztub słucha” hitem TVN Style
Program Piotra Najsztuba pod tytułem „Najsztub słucha” po pięciu odcinkach gromadzi średnio 122 tys. widzów. TVN Style w trakcie jego emisji zdecydowanie wygrywa walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami.
Premierowe odcinki programu Piotra Najsztuba na antenie TVN Style oglądać można w poniedziałki o godz. 22.15. Pięć pierwszych z nich obejrzało średnio 122 tys. widzów, co zapewniło stacji 1,12 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 1,25 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
W czasie emisji talk-show TVN Style jest zdecydowanym liderem rynku. Drugie miejsce zajmuje stacja TLC, która w tym czasie ma już tylko 0,37 proc. udziału. Z kolei udział trzeciego Polsatu Cafe wynosi 0,28 proc. Podobna sytuacja jest wśród widzów w grupie komercyjnej.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVN Style-Najsztub Słucha | 122490 | 1,12% | 1,25% |
TLC | 40449 | 0,37% | 0,44% |
Polsat Cafe | 30291 | 0,28% | 0,30% |
„Najsztub słucha” podnosi też widownię poniedziałkowego pasma TVN Style między 22.15 a 22.45 względem analogicznego okresu ub.r. Wtedy lifestylową stację oglądało w tym paśmie 63 tys. widzów, co przekładało się odpowiednio na 0,60 proc. i 0,71 proc. udziału.
W swoim programie Piotr Najsztub rozmawia ze znanymi kobietami. Jego gośćmi dotąd były m.in. Doda i Marta Grycan.
Fot. Joanna Drężek/ East News/TVN
Dołącz do dyskusji: Talk-show „Najsztub słucha” hitem TVN Style