Tchibo Espresso: Intensywne lub subtelne (wideo)
Pod hasłem „Intensywne lub subtelne” rusza kampania reklamowa dwóch nowych kaw Tchibo Espresso. Akcję przygotowały agencje Scholz & Friends Warszawa i Adv.pl oraz dom mediowy Initiative Media.
Startująca właśnie kampania Tchibo Espresso ma na celu budowanie świadomości dwóch nowych wariantów tej kawy: Milano Style i Sicilia Style. Przekaz pod hasłem „Intensywne lub subtelne. Nowe typowo włoskie Espresso” podkreśla walory smakowe i włoski charakter tych produktów.
Akcja obejmuje telewizję (wszystkie główne stacje, kanały z grupy Discovery), internet (specjalna strona i konkurs dla konsumentów), punkty sprzedaży (materiały POS, sprzedaż drinków kawowych na bazie Espresso Milano Style) oraz outdoor (billboardy w 8 głównych miastach). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa, działania w internecie prowadzi agencja interaktywna Adv.pl, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media.
Dołącz do dyskusji: Tchibo Espresso: Intensywne lub subtelne (wideo)