SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Technologia pełna namiętności” w kampanii nowych płyt Amica

W prasie, internecie i BTL-u rozpoczęła się kampania reklamowa nowych płyt indukcyjnych Amica. Akcję pod hasłem „Technologia pełna namiętności” przygotowały firmy Change Integrated i Equinox Media.

Kampania nowych płyt indukcyjnych marki Amica podkreśla ich nowoczesny design oraz rozwiązania techniczne przyjazne użytkownikom. Akcja reklamowa pod hasłem „Technologia pełna namiętności” jest prowadzona w prasie (magazyny wnętrzarskie i lifestylowe), internecie (specjalny serwis i w formie materiałów BTL. Kreację kampanii przygotowała agencja Change Integrated, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Equinox Media.


Ponadto akcja obejmuje cross-promocję prowadzoną wspólnie z firmą Emalia Olkusz. W ramach tej oferty przy zakupie nowej płyty indukcyjnej Amica otrzymuje się przystosowany do gotowania na niej garnek z linii Glosa.

Dołącz do dyskusji: „Technologia pełna namiętności” w kampanii nowych płyt Amica

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl