Teekanne promuje herbaty Love
Pod hasłem „Tak smakuje herbata . Od 1882 roku” ruszyła kampania marki Teekanne. Promowana jest w niej herbata Love. Za kampanię odpowiadają agencje DDFG, Loop, Maxus i 365 agencja.
Na potrzeby kampanii powstały dwie wersje spotów: 15 i 30-sekundowy. Emitowane są na antenach Telewizji Polskiej, Polsatu oraz TVN.
Kampania promuje herbatę Love – owocową, w której połączono smak granatu z innymi owocami.
Jak mówi Joanna Fijałkowska, trade marketing manager Teekanne ten warianty herbaty powstał z myślą o pasjonatach dobrego smaku tego napoju, a reklama ma ich zaprosić do świata herbaty.
Pomysł reklamy stworzyła firma DFFG, jej egzekucją na rynek polski zajęła się firma Loop. Media do kampanii zaplanował dom mediowy Maxus, a działania PR i aktywności w social mediach realizuje agencja 365.
Dołącz do dyskusji: Teekanne promuje herbaty Love