Telewizja City Channel startuje w warszawskich i trójmiejskich autobusach
City Channel uruchamia telewizję miejską w autobusach w Warszawie i Trójmieście City Channel. Na dwustu 22-calowych ekranach wyświetlane są informacje i treści rozrywkowe.
Ekrany zainstalowane przez City Channel w warszawskich i trójmiejskich autobusach pokazują informacje ze świata polityki, nauki, kultury i sportu - zarówno z kraju, jak i z zagranicy. Ponadto można obejrzeć prognozę pogody, miejskie aktualności i materiały rozrywkowe. W ramówce 70 proc. stanowi kontent informacyjny - dostarczany m.in. przez "Polska The Times", Discovery, Animal Planet, MTV, sports.pl, pogodynka.pl i Prószyński Media, natomiast 30 proc. to reklamy. System emisji jest zdalnie zarządzany i administrowany tak, by wyświetlane treści maksymalnie dopasować do oczekiwań pasażerów i reklamodawców.
- Jak wynika z przeprowadzonych dla nas badań, aż 77 proc. pasażerów uważa, że oglądanie naszego programu bawi i przyspiesza podróż - uzasadnia Bartosz Baczyński, członek zarządu City Channel kierujący tym projektem. 22-calowe ekrany LED zainstalowano na razie w stu autobusach w Warszawie i w stu w Trójmieście.
Dołącz do dyskusji: Telewizja City Channel startuje w warszawskich i trójmiejskich autobusach