Telewizyjna kampania BoboVita
Dwoje małych dzieci jest bohaterami najnowszej kampanii telewizyjnej posiłków w słoiczkach BoboVita. Na potrzeby kampanii powstał 30 - sekundowy spot, który od 6 sierpnia oglądać można w głównych stacjach telewizyjnych.
Akcja filmu rozgrywa się w pokoju dziecinnym. Maluchy nie mogą
doczekać się, kiedy po raz pierwszy spróbują smacznych posiłków w
słoiczkach BoboVita. Głosu bohaterom filmu, udzielili lektorzy. -
Zobacz, co mama gotuje na obiad - mówi dziewczynka, wskazując
palcem poza kadr. - To coś nowego - zauważa chłopiec, nie kryjąc
zainteresowania.
- Wygląda pysznie& - kontynuuje dziewczynka. Na twarzach dzieci
pojawiają się promienne uśmiechy. - Mogę być pierwszy? - nie może
doczekać się chłopczyk.
W tym momencie na ekranie pojawiają się nowe posiłki BoboVita w kolorowych opakowaniach, gotowy, apetyczny posiłek na talerzyku oraz świeże owoce i warzywa, a także inne składniki użyte do przygotowania posiłków BoboVita. - Teraz posiłki BoboVita to jeszcze smaczniejsze dania, wyłącznie z naturalnych składników, we właściwych dla Twojego dziecka proporcjach - informuje lektorka. Na ekranie pojawia się waga, która sugestywnie pokazuje właściwe dla dziecka proporcje składników: warzyw, ryżu czy ziemniaczków i mięsa w nowych posiłkach BoboVita. Po chwili znów odwiedzamy pokój bobasów. Film kończy się prezentacją całej gamy produktów oraz głównego hasła marki i strony internetowej.
"Kampania jest adresowana przede wszystkim do mam z dziećmi w wieku 0-3 lat. Jej celem jest przedstawienie nowej gamy posiłków BoboVita, które realizują w praktyce zasady "Żywienia z myślą o przyszłości" - programu przygotowanego specjalnie dla marki BoboVita. Nowe, jeszcze smaczniejsze receptury posiłków skomponowaliśmy tak, by spełniały oczekiwania matek - poznaliśmy je rozmawiając z prawie tysiącem mam podczas badań marketingowych. Dodatkowo posiłki mają właściwe proporcje składników dostosowane do zmieniających się potrzeb maluszka. Wybierając je każda mama ułatwia sobie komponowanie zbilansowanej diety swojego dziecka.,. Poprzez radosny i sugestywny film chcemy również dotrzeć również do kobiet, które chętnie udzielają mamom porad i pełnią rolę doradcy dla mamy" - powiedziała Izabela Siewiera, Starszy Kierownik Produktu BoboVita (zupki, obiadki i deserki).
Spot reklamowy można zobaczyć w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, TV4, TVN7, TVN Style oraz Mini Mini. W sierpniu wyemitowanych zostanie ponad 150 spotów. Kampania potrwa do jesieni.
Za kreację odpowiada agencja Republic. Zakup mediów zaplanował i zrealizował OMD Macroscope. Działania PR realizuje ALERT MEDIA Communications.
Dołącz do dyskusji: Telewizyjna kampania BoboVita