Tętniąca życiem kuchnia promuje Canal+
Canal+ prowadzi wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Kitchen”. Jej akcja dzieje się w tętniącej życiem kuchni. Za realizację działań reklamowych nadawcy odpowiada agencja BETC Paris.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/canalkitchen.jpg)
Na potrzeby kampanii wyprodukowano trwający minutę film kończący się hasłem „Great channels make great TV”. Spot pokazuje dość zaskakujące sceny. Gdy kucharz rozbija nad miską jajka, to z nich zamiast żółtek wyskakują bohaterowie kreskówek znanych z produkcji emitowanych w Canal+. Tak samo dzieje się w przypadku przyrządzania innych potraw – zamiast typowych w kuchni składników pojawiają się bohaterowie różnych produkcji filmowych znanych z anteny Canal+ (np. masa piłkarzy zamiast kawioru).
- Chcieliśmy w ten sposób pokazać, że tylko z najlepszych składników, czyli najlepszego kontentu można stworzyć najlepszą telewizję, najlepszy kanał. Najlepszą analogią wydało nam się właśnie gotowanie - wyjaśnia Jean-Christophe Royer, dyrektor kreatywny.
Według twórców reklamy, spot ma pokazać, że dzięki telewizji masz wiele kanałów, ale tylko Canal+ oferuje te najlepsze.
Za kreację reklam odpowiada agencja BETC z Paryża. Produkcją zajęła się firma Partizan, postprodukcją - Royal Post.
Dołącz do dyskusji: Tętniąca życiem kuchnia promuje Canal+