The Digitals przygotowała kampanię Vectry promującą ofertę z Netfliksem
Wystartowała druga kampania agencji The Digitals (Grupa S/F) dla marki Vectra. Tym razem motywem przewodnim jest oferta dostępu do platformy Netflix u operatora.
W poniedziałek Vectra ogłosiła wprowadzenie do swojej oferty dostęp do Netflixa. W ramach promocji umożliwia korzystanie z niego przez rok bez dodatkowych opłat. Z kolei dekoder Smart 4K pojawił się także w pakietach Stalowym, Srebrnym, Złotym i Platynowym.
Najnowsza odsłona kampanii Vectry nawiązuje do największych oryginalnych produkcji Netflix, takich jak „Stranger Things”, “Park Jurajski: Obóz Kredowy”, czy „Dom z papieru”.
Kampania prowadzona jest w kanałach ATL, BTL, digitalu i social media. Wyprodukowano trzy spoty telewizyjne oraz serię filmów do digitalu.
Kampania podzielona na dwa etapy będzie trwać 3 miesiące. W pierwszej kolejności zobaczyć będzie można materiały BTL, display oraz social media. 1 lutego wystartuje szeroko zasięgowa kampania telewizyjna, digitalowa, radiowa oraz OOH.
Za kompleksowe przygotowanie kampanii odpowiada agencja The Digitals. Za reżyserię spotów odpowiada Bartek Ignaciuk. Operatorem był Bartek Kaczmarek. Autorem sesji zdjęciowej ponownie został Radek Polak. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny Videlec, a za zakup mediów dom mediowy Starcom oraz agencja Cube Group.
Dołącz do dyskusji: The Digitals przygotowała kampanię Vectry promującą ofertę z Netfliksem