The North Face z kampanią skierowaną do kobiet
"The North Face: never stop exploring" to hasło nowej kampanii reklamowej popularnego producenta sprzętu I akcesoriów sportowych i outdoorowych.
Marka The North Face rozpoczęła właśnie swoją najnowszą kampanię - "Never Stop Exploring". Ma na celu zainspirowanie kobiet na całym świecie do wyjścia z domu i odkrywania świata na swój własny sposób.
W akcji udział biorą profesjonalna wspinaczka Caroline Ciavaldini, modelka i aktywistka Shareefa J oraz założycielka The Wanderlust Women, Amira Patel.
Kampania obejmie serię prelekcji w największych europejskich miastach, które mają na celu zgromadzenie w jednym miejscu czołowych kobiecych głosów z branży outdoorowej oraz kobiet ze wszystkich środowisk, które chciałyby dowiedzieć się więcej na temat wędrówek i treningu.
Cykl eventów The North Face
Wydarzenia będą odbywać się w czerwcu i lipcu w kilku większych europejskich miastach, dając uczestniczkom szansę porozmawiania i zdobycia wiedzy od inspirujących kobiet z całej Europy. Podczas imprez zorganizowanych w sklepach The North Face, będzie można wysłuchać inspirujących opowieści i praktycznych porad dotyczących outdooru, skorzystać ze wskazówek w temacie doboru odpowiedniego sprzętu i sposobu jego używania, a także wykorzystać zniżki na zakup produktów, które przydadzą się podczas eksploracji.
Wydarzenia odbędą się w czerwcu i lipcu.
▪ Orefici Store, Mediolan – 16 czerwca
▪ The North Face Store, Hamburg – 22 czerwca
▪ The North Face Store, Regents Street, London – 30 czerwca
▪ The North Face Store, Chamonix – 8 lipca
Kampania rozpoczyna się wraz z wprowadzeniem kolekcji Active Trail wykonanej z tkanin pochodzących z recyklingu przy zachowaniu świetnych parametrów technicznych. Całość składa się z rozmiarów standardowych i plus size.
W trakcie kampanii pojawią się jeszcze dwie kolekcje: Mountain Athletics, w której wykorzystane zostały elastyczne i odporne tkaniny, zaprojektowane z myślą o treningu, oraz Athletic Outdoor, która pojawi się pod koniec czerwca, z materiałami odprowadzającymi wilgoć w cieplejsze dni.
Dołącz do dyskusji: The North Face z kampanią skierowaną do kobiet