„The Voice Kids 4” ogląda 2,13 mln widzów. TVP2 liderem
Czwartą edycję „The Voice Kids” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 2,13 mln osób, o 220 tys. widzów mniej względem pokazywanej rok temu trzeciej odsłony widowiska. TVP2 w czasie emisji programu jest liderem rynku.
„The Voice Kids 4” na antenie TVP2 oglądać można w soboty o godz. 20.05 i o 21.10, począwszy od 27 lutego 2020 roku (dodatkowe odcinki show stacja pokazała w piątki - 5 i 12 marca o 20.35 i o 21.35 - w zastępstwie za „Dance Dance Dance”). Średnia widownia premierowych odcinków dziecięcej wersji muzycznego widowiska (pokazanych do 13 marca) wyniosła 2,13 mln osób, co przełożyło się na 15,39 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,58 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,61 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Do tej pory największą widownię, wynoszącą 2,74 mln oglądających, produkcja zgromadziła 27 lutego (była to emisja z godz. 21.10).
Dla porównania, trzecią edycję muzycznego widowiska, emitowaną w styczniu ub.r., po 3 pierwszych tygodniach oglądało średnio 2,35 mln osób, co przełożyło się na 15,37 proc. udziału w 4+, 13,75 proc. w 16-49 i 13,27 proc. w 16-59. Dziecięce show gromadzi o 220 tys. widzów mniej niż rok temu.
TVP2 w czasie nadawania „The Voice Kids 4” jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje Polsat z udziałem na poziomie 9,68 proc. Trzecia jest TVP1 (8,31 proc.), a czwarty - TVN (7,17 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka także jest liderem.
Polska wersja dziecięcego talent-show „The Voice Kids”, to mutacja popularnego na całym świecie formatu muzycznego „The Voice”, który w Polsce doczekał się już dziewięciu edycji. Za produkcję obu tytułów w naszym kraju odpowiada Rochstar.
W show występują utalentowane wokalnie dzieci w wieku od 8 do 15 lat, których występy na wszystkich etapach programu oceniają trenerzy. Zasady są bardzo podobne jak w „The Voice”: dzieciaki biorą udział w castingach, wybierają drużynę ulubionego trenera i rywalizują o przejście do etapu z koncertami finałowymi.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,54 proc.
Dołącz do dyskusji: „The Voice Kids 4” ogląda 2,13 mln widzów. TVP2 liderem