SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„The Voice Kids 4” ogląda 2,13 mln widzów. TVP2 liderem

Czwartą edycję „The Voice Kids” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 2,13 mln osób, o 220 tys. widzów mniej względem pokazywanej rok temu trzeciej odsłony widowiska. TVP2 w czasie emisji programu jest liderem rynku.

fot. Jan Bogacz / TVP fot. Jan Bogacz / TVP

„The Voice Kids 4” na antenie TVP2 oglądać można w soboty o godz. 20.05 i o 21.10, począwszy od 27 lutego 2020 roku (dodatkowe odcinki show stacja pokazała w piątki - 5 i 12 marca o 20.35 i o 21.35 - w zastępstwie za „Dance Dance Dance”). Średnia widownia premierowych odcinków dziecięcej wersji muzycznego widowiska (pokazanych do 13 marca) wyniosła 2,13 mln osób, co przełożyło się na 15,39 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,58 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,61 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 2,74 mln oglądających, produkcja zgromadziła 27 lutego (była to emisja z godz. 21.10).

Dla porównania, trzecią edycję muzycznego widowiska, emitowaną w styczniu ub.r., po 3 pierwszych tygodniach oglądało średnio 2,35 mln osób, co przełożyło się na 15,37 proc. udziału w 4+, 13,75 proc. w 16-49 i 13,27 proc. w 16-59. Dziecięce show gromadzi o 220 tys. widzów mniej niż rok temu.

TVP2 w czasie nadawania „The Voice Kids 4” jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje Polsat z udziałem na poziomie 9,68 proc. Trzecia jest TVP1 (8,31 proc.), a czwarty - TVN (7,17 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka także jest liderem.

Polska wersja dziecięcego talent-show „The Voice Kids”, to mutacja popularnego na całym świecie formatu muzycznego „The Voice”, który w Polsce doczekał się już dziewięciu edycji. Za produkcję obu tytułów w naszym kraju odpowiada Rochstar.

W show występują utalentowane wokalnie dzieci w wieku od 8 do 15 lat, których występy na wszystkich etapach programu oceniają trenerzy. Zasady są bardzo podobne jak w „The Voice”: dzieciaki biorą udział w castingach, wybierają drużynę ulubionego trenera i rywalizują o przejście do etapu z koncertami finałowymi.

Występy uczestników w czwartej edycji polskiej wersji programu ponownie oceniają: Dawid Kwiatkowski, Tomson i Baron z zespołu Afromental oraz Cleo.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,54 proc.

Dołącz do dyskusji: „The Voice Kids 4” ogląda 2,13 mln widzów. TVP2 liderem

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ciekawy
czy w piątek Voice przegrał z TTBZ?
0 0
odpowiedź
User
xyz
@ciekawy - Nie, Voice liderem także w piątki, choć właśnie piątkowe wydania mają najmniej widzów.
0 0
odpowiedź
User
Lukas
W komercyjnej TTBZ jest póki co liderem.
0 0
odpowiedź