Thierry Henry, Lukas Podolski oraz Cafu promują konkurs Hyundai dla kibiców piłkarskich
Wystartowała kampania reklamowa producenta samochodów Hyundai, jednego z oficjalnych partnerów Mistrzostw Świata FIFA 2018 w Rosji. Twarzami akcji są piłkarze Thierry Henry, Lukas Podolski oraz Cafu.
Hyundai ogłosił międzynarodowy konkurs dla fanów piłki nożnej - każdy, kto za pośrednictwem Facebooka, Twittera, Google+ lub VK wyśle zdjęcie lub film pokazujący własne zwyczaje związane z kibicowaniem, ma szansę wygrać bilety na mecz finałowy tegorocznego Mundialu. Post musi być dostępny publicznie oraz zawierać w opisie hasztagi #myfootballheritage i #NazwaKraju (np. #Polska).
Ambasadorzy kampanii - Thierry Henry, Lukas Podolski oraz Cafu - w filmach promujących kampanię przywołują swoje piłkarskie wspomnienia, zachęcając tym samym do udziału w konkursie.
Akcja promująca konkurs potrwa do 13 maja. Zaplanowane działania obejmują media digitalowe. Za przygotowanie materiałów kreatywnych, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.
Dołącz do dyskusji: Thierry Henry, Lukas Podolski oraz Cafu promują konkurs Hyundai dla kibiców piłkarskich