TLC wyprzedziło TVN Style, Domo+ do góry o 500 proc.
TVN Turbo było w listopadzie br. najchętniej oglądanym kanałem lifestylowym. Największym wzrostem - aż o 500 proc. - pochwalić się mogło jednak Domo+, sporo zyskały też Wedding TV, TLC oraz Kuchnia+. Spadek dotknął tylko dwa kanały z dwunastu.
Udział męskiego kanału TVN Turbo wzrósł w zeszłym miesiącu o 28,1 proc. do 0,52 proc. Wiceliderem został adresowany do pań kanał TLC, który dzięki wzrostowi o 180,4 proc. awansował z miejsca piątego. Jego udział wyniósł 0,41 proc. Na trzecią pozycję z drugiej spadł kobiecy kanał TVN Style, którego udział jednak też wzrósł, ale mniej, bo o 7,7 proc. proc. Zakończył on listopad z wynikiem na poziomie 0,34 proc.
>>> TVN Style ma nowego dyrektora
Największy wzrost ponownie należał do zajmującej ósmą pozycję stacji Domo.tv. Poprawiła ona swój wynik sześciokrotnie i jej udział wyniósł 0,8 proc. Kanał ten w listopadzie br. rozpoczął nadawanie w wersji HD (tak jak Kuchnia+, więcej na ten temat). Drugi największy wzrost odnotowało Wedding TV (185,7 proc.), kolejne pozycje pod względem dynamiki zajęły wspomniane już TLC i Kuchnia+ (161,2 proc.).
Spadki w zestawieniu dotknęły tylko dwie stacje: Club TV oraz Fashion - ta ostatnia straciła więcej, bo 71,4 proc.
listopad | Wszyscy 4+ | |||
2010 | 2011 | |||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN Turbo | 26 964 | 0,405 | 33 701 | 0,519 |
TLC | 9 871 | 0,148 | 26 909 | 0,415 |
TVN Style | 20 712 | 0,311 | 21 740 | 0,335 |
Polsat Play | 12 838 | 0,193 | 20 001 | 0,308 |
Polsat Cafe | 13 665 | 0,205 | 15 383 | 0,237 |
kuchnia+ | 3 266 | 0,049 | 8 297 | 0,128 |
ITV | 5 439 | 0,082 | 5 404 | 0,083 |
DOMO+ | 872 | 0,013 | 5 098 | 0,079 |
Club TV | 7 061 | 0,106 | 4 641 | 0,072 |
BBC Lifestyle | 1 662 | 0,025 | 2 838 | 0,044 |
Wedding TV | 915 | 0,014 | 2 618 | 0,040 |
Fashion | 944 | 0,014 | 258 | 0,004 |
W grupie 16-49, czyli najważniejszej dla reklamodawców, pierwsza trójka była identyczna - TVN Turbo (0,84 proc. udziału, wzrost o 28,2 proc.) znalazłosię przed TLC (0,57 proc. udziału, wzrost o 246,3 proc.) i TVN Style (0,45 proc., wzrost o 4,6 proc.).
>>> Agata Młynarska nową gwiazdą Polsat Cafe
Liderem wzrostu w tym targecie również była stacja Domo.tv (+450 proc.), a liderem spadku - kanał Fashion (-62,5 proc.).
listopad | wszyscy 16-49 | |||
2010 | 2011 | |||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN Turbo | 18 863 | 0,656 | 22 878 | 0,841 |
TLC | 4 729 | 0,164 | 15 445 | 0,568 |
TVN Style | 12 492 | 0,434 | 12 353 | 0,454 |
Polsat Play | 6 715 | 0,233 | 10 792 | 0,397 |
Polsat Cafe | 7 514 | 0,261 | 7 846 | 0,288 |
kuchnia+ | 1 897 | 0,066 | 4 138 | 0,152 |
ITV | 3 832 | 0,133 | 3 227 | 0,119 |
DOMO+ | 577 | 0,020 | 2 988 | 0,110 |
Club TV | 3 598 | 0,125 | 2 296 | 0,084 |
BBC Lifestyle | 923 | 0,032 | 1 349 | 0,050 |
Wedding TV | 484 | 0,017 | 1 350 | 0,050 |
Fashion | 459 | 0,016 | 172 | 0,006 |
Najwięcej pozycji wśród 10 topowych programów kanałów lifestylowych w listopadzie br. miał a stacja TVN Turbo, która umieściła w zestawieniu aż pięć pozycji, w tym zajęła całe podium. Najwięcej widzów miała transmisja z gali MMA, którą obejrzało 350 tys. widzów.
Raport top programów | Wszyscy 4+ | ||
Program | Stacja | AMR | SHR % |
GALA MMA /TRANS.SPORT./ | TVN Turbo | 347 967 | 3,35 |
WIDZOWIE PROPONUJA /ZAPOWIEDZI/ | TVN Turbo | 298 559 | 2,76 |
ICE ROAD TRUCKERS /SER.DOK.KAN.USA/ | TVN Turbo | 216 054 | 2,02 |
NIE MOW PANNIE MLODEJ /PROG.DOK.POL./ | TLC | 214 410 | 1,48 |
SMIERC NA 1000 SPOSOBOW /SER.DOK.USA/ | Polsat Play | 202 478 | 2,25 |
STRZAL ADRENALINY /SER.DOK.USA/ | TVN Turbo | 199 367 | 2,02 |
CIAZA Z ZASKOCZENIA /SER.DOK.USA/ | TLC | 194 906 | 1,47 |
WOJCIECH CEJROWSKI - BOSO PRZEZ SWIAT | TVN Style | 171 245 | 1,78 |
LEGENDY PRL /PROG.MOTOR.POL./ | TVN Turbo | 170 033 | 1,72 |
JAK ZLOWIC STUKILOGRAMOWEGO SUMA | Polsat Play | 168 894 | 2,43 |
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.
Dołącz do dyskusji: TLC wyprzedziło TVN Style, Domo+ do góry o 500 proc.