SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TLC wyprzedziło TVN Style, Domo+ do góry o 500 proc.

TVN Turbo było w listopadzie br. najchętniej oglądanym kanałem lifestylowym. Największym wzrostem - aż o 500 proc. - pochwalić się mogło jednak Domo+, sporo zyskały też Wedding TV, TLC oraz Kuchnia+. Spadek dotknął tylko dwa kanały z dwunastu.

Udział męskiego kanału TVN Turbo wzrósł w zeszłym miesiącu o 28,1 proc. do 0,52 proc. Wiceliderem został adresowany do pań kanał TLC, który dzięki wzrostowi o 180,4 proc. awansował z miejsca piątego. Jego udział wyniósł 0,41 proc. Na trzecią pozycję z drugiej spadł kobiecy kanał TVN Style, którego udział jednak też wzrósł, ale mniej, bo o 7,7 proc. proc. Zakończył on listopad z wynikiem na poziomie 0,34 proc.

>>> TVN Style ma nowego dyrektora

Największy wzrost ponownie należał do zajmującej ósmą pozycję stacji Domo.tv. Poprawiła ona swój wynik sześciokrotnie i jej udział wyniósł 0,8 proc. Kanał ten w listopadzie br. rozpoczął nadawanie w wersji HD (tak jak Kuchnia+, więcej na ten temat). Drugi największy wzrost odnotowało Wedding TV (185,7 proc.), kolejne pozycje pod względem dynamiki zajęły wspomniane już TLC i Kuchnia+ (161,2 proc.).

Spadki w zestawieniu dotknęły tylko dwie stacje: Club TV oraz Fashion - ta ostatnia straciła więcej, bo 71,4 proc.

listopadWszyscy 4+
20102011
StacjaAMRSHR %AMRSHR %
TVN Turbo26 9640,40533 7010,519
TLC9 8710,14826 9090,415
TVN Style20 7120,31121 7400,335
Polsat Play12 8380,19320 0010,308
Polsat Cafe13 6650,20515 3830,237
kuchnia+3 2660,0498 2970,128
ITV5 4390,0825 4040,083
DOMO+8720,0135 0980,079
Club TV 7 0610,1064 6410,072
BBC Lifestyle1 6620,0252 8380,044
Wedding TV9150,0142 6180,040
Fashion9440,0142580,004

W grupie 16-49, czyli najważniejszej dla reklamodawców, pierwsza trójka była identyczna - TVN Turbo (0,84 proc. udziału, wzrost o 28,2 proc.) znalazłosię przed TLC (0,57 proc. udziału, wzrost o 246,3 proc.) i TVN Style (0,45 proc., wzrost o 4,6 proc.).

>>> Agata Młynarska nową gwiazdą Polsat Cafe

Liderem wzrostu w tym targecie również była stacja Domo.tv (+450 proc.), a liderem spadku - kanał Fashion (-62,5 proc.).

listopadwszyscy 16-49
20102011
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
TVN Turbo18 8630,65622 8780,841
TLC4 7290,16415 4450,568
TVN Style12 4920,43412 3530,454
Polsat Play6 7150,23310 7920,397
Polsat Cafe7 5140,2617 8460,288
kuchnia+1 8970,0664 1380,152
ITV3 8320,1333 2270,119
DOMO+5770,0202 9880,110
Club TV 3 5980,1252 2960,084
BBC Lifestyle9230,0321 3490,050
Wedding TV4840,0171 3500,050
Fashion4590,0161720,006


Najwięcej pozycji wśród 10 topowych programów kanałów lifestylowych w listopadzie br. miał a stacja TVN Turbo, która umieściła w zestawieniu aż pięć pozycji, w tym zajęła całe podium. Najwięcej widzów miała transmisja z gali MMA, którą obejrzało 350 tys. widzów.

Raport top programówWszyscy 4+
ProgramStacjaAMRSHR %
GALA MMA /TRANS.SPORT./TVN Turbo347 9673,35
WIDZOWIE PROPONUJA /ZAPOWIEDZI/TVN Turbo298 5592,76
ICE ROAD TRUCKERS /SER.DOK.KAN.USA/TVN Turbo216 0542,02
NIE MOW PANNIE MLODEJ /PROG.DOK.POL./TLC214 4101,48
SMIERC NA 1000 SPOSOBOW /SER.DOK.USA/Polsat Play202 4782,25
STRZAL ADRENALINY /SER.DOK.USA/TVN Turbo199 3672,02
CIAZA Z ZASKOCZENIA /SER.DOK.USA/TLC194 9061,47
WOJCIECH CEJROWSKI - BOSO PRZEZ SWIATTVN Style171 2451,78
LEGENDY PRL /PROG.MOTOR.POL./TVN Turbo170 0331,72
JAK ZLOWIC STUKILOGRAMOWEGO SUMA Polsat Play168 8942,43


Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: TLC wyprzedziło TVN Style, Domo+ do góry o 500 proc.

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pop
Wystarczy publicznie na PIKE powiedziec szefowej AGB, ze te badania sa nic nie warte, by Domo wzroslo 500%. Takie to badania.
odpowiedź