Tomasz Bogdanowicz odszedł z Walk i założył agencję Shopper Link
Na rynku działa nowa agencja marketingu sprzedażowego Shopper Link, którą założył Tomasz Bogdanowicz. Ostatnio związany był z Walk Creative.
Nowa agencja świadczy kompleksowe usługi w zakresie komunikacji marketingowej, ze szczególnym naciskiem na wymiar shopper marketingowy. Oferuje klientom kompleksowe rozwiązania strategiczne i komunikacyjne, a także consulting i warsztaty. Posiada również specjalną ofertę dla startupów. Jej wyróżnikiem ma być stawianie na równi wizerunkowego wymiaru budowania marki i aspektu sprzedażowego.
Agencja Tomasza Bogdanowicza
Agencję założył Tomasz Bogdanowicz, który przez ostatnich 6 lat był związany z Walk, gdzie m.in. pełnił funkcję managing partnera oraz client service directora.
- Moja motywacja wynika z chęci odpowiedzi na potrzeby zarówno działów Marketingu, jak i sprzedaży. W mojej wizji możliwe jest pogodzenie wyzwań komunikacyjnych z celami sprzedażowymi. Chcę również budować świadomość nowoczesnego shopper marketingu - dziś często postrzeganego tylko jako działania stricte prosprzedażowe w sklepach - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdanowicz.
Agencja doradza na zasadach consultingu dwóm klientom (podmiotom reklamowym), prowadzi także aktywne działania new business. Bogdanowicz bazuje na modelu dobierania konkretnych osób do specyfiki i potrzeb danego klienta i projektu, nastawia się na współpracę z freelancerami.
Tomasz Bogdanowicz od ponad 16 lat jest związany z branżą marketingową, specjalizuje się w działaniach z obszaru shopper marketingu. W Walk Creative odpowiadał za nadzór nad realizacją projektów dla kluczowych klientów agencji oraz rozwijał shopper marketingowe kompetencje firmy. Doświadczenie zawodowe zdobywał również m.in. w Platformie Mediowej Point Group, VA Strategic Communications i Fabryce Pomysłów.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Bogdanowicz odszedł z Walk i założył agencję Shopper Link