SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tomasz Lis na żywo” stracił widzów, hitem Krzysztof Rutkowski

Zakończoną właśnie edycję programu "Tomasz Lis na żywo" śledziło w TVP2 nieco mniej widzów niż serię nadawaną rok wcześniej. Stacja pozostała jednak nadal liderem pasma. Wpływy reklamowe programu wyniosły ponad 20 mln zł.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, średnia oglądalność odcinków “Tomasz Lis na żywo” nadawanych od 5 września 2011 do 4 czerwca br. wyniosła 2,69 mln widzów, co dało stacji 21,88 proc. udziału w 4+. Znacznie niższy był udział talk-show w grupie komercyjnej 16-49, gdzie wyniósł tylko 14,41 proc. Widownia programu była nieco mniejsza niż w analogicznym okresie ub.r., gdy magazyn śledziło 2,77 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 22,34 proc. i 14,65 proc.

Najwięcej widzów zgromadziło wydanie z 6 lutego br., w którym rzecznik Komendy Głównej Policji - Mariusz Sokołowski oraz Krzysztof Rutkowski dyskutowali o kontrowersjach związanych z ujawnieniem prawdy o losach półrocznej Magdy z Sosnowca. W drugiej części programu Tomasz Lis rozmawiał z Marią Czubaszek o burzy medialnej, którą wywołało jej wyznanie o dokonanych w młodości aborcjach. Odcinek ten oglądało aż 4,53 mln widzów. Jednak tylko dwa odcinki produkcji przekroczyły barierę 4 mln widzów. Wydanie znajdujące się na trzecim miejscu oglądało już jedynie 3,47 mln widzów.

TVP2 w czasie emisji talk-show Tomasz Lisa (poniedziałki 21.50) pozostała liderem rynku wśród wszystkich widzów. Drugie miejsce z udziałem na poziomie 19,24 proc. zajął Polsat, nadający w tym czasie filmy fabularne. Trzeci był TVN (14,06 proc.; “Milion w minutę”, “Hdw3D”, “Mentalista”, „Dowody Zbrodni”, ”Szymon na żywo”), a czwarta - Jedynka (8,31 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej TVP2 była dopiero na trzeciej pozycji za Polsatem (24,66 proc.) i TVN (15,22 proc.).

Wpływy reklamowe programu w analizowanym okresie wyniosły 20,3 mln zł, czyli były podobnie, co poprzednia seria (dane cennikowe netto bez rabatów).

Kolejne odcinki programu „Tomasz Lis na żywo” nadawane będą w TVP2 od września br.


Pięć topowych odcinków “Tomasz Lis na żywo”

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
06-02-2012 4530236 33,84% 25,45%
13-02-2012 4315725 34,03% 25,30%
20-02-2012 3466674 28,00% 17,05%
26-03-2012 3441776 26,67% 18,22%
17-10-2011 3398262 27,95% 19,70%


Oglądalność talk-show na tle konkurencji

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP2-Tomasz Lis na żywo 2692404 21,88% 14,41%
Polsat 2367496 19,24% 24,66%
TVN 1730694 14,06% 15,22%
TVP1 1022910 8,31% 7,62%

Dołącz do dyskusji: „Tomasz Lis na żywo” stracił widzów, hitem Krzysztof Rutkowski

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
media
Lis stracił kilkanaście tysięcy, tak, a Majewski milion, wielki sukces Lisa, to się prawicowe kundelki wściekną. O takiej oglądalności mogą tylko pomarzyć>
0 0
odpowiedź
User
majster
Dane wskazują, że Lis wykosił konkurencję, normalny program, normalne rozmowy, wystarczy by wygrać.
0 0
odpowiedź
User
WSI 24
20 lat w służbie władzy. Polecam "nocną zmianę" w internecie. To jest propaganda Panie Lis, a nie dziennikarstwo.
0 0
odpowiedź