SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tomasz Raczek na infolinii filmowo-serialowej promuje ofertę T-Mobile

Sieć T-Mobile uruchamia we wtorek infolinię filmową i serialową, obsługiwaną przez krytyka Tomasza Raczka. - Rozmowy z dzwoniącymi będą dotyczyły produkcji dostępnych na Netflixie i Amazon Prime Video - mówi w rozmowie portalem Wirtualnemedia.pl Tomasz Raczek. Akcja promuje ofertę operatora - Magenta 1.

Akcja trwać ma jeden dzień - we wtorek, 26 listopada, między godzinami 11.00-19.00. Jeśli ktoś chciałby porozmawiać wówczas z Raczkiem na tematy filmowe, wystarczy żeby zadzwonił w tych godzinach na numer 602 191 891, a będzie mógł porozmawiać z krytykiem i dowiedzieć się, jakie produkcje najlepiej sprawdzą się podczas rodzinnego spotkania lub romantycznego wieczoru i w jakie seriale warto się wciągnąć. - Taka „pierwsza pomoc” serialowa i filmowa to świetny pomysł na to, jak uprościć życie fanów kina, żeby mogli świadomie wybrać produkcje, które będą dla nich interesujące. Wydawać by się mogło, że w dobie serwisów VOD, mnogości i różnorodności seriali i filmów ludzie mają wszystko, czego chcą – i to nie wychodząc nawet z domu. Jednakże świetnych produkcji jest tak dużo, że trudno im się zdecydować, na co chcą poświęcić swój wolny czas - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Tomasz Raczek.

Operator komórkowy podkreśla, że decyzja o uruchomieniu infolinii była spowodowana zalewem dostępnych produkcji serialowych i filmowych, wśród których widz często się gubi. - Ludzie pytają mnie, co polecam, ale jest to niezwykle spersonalizowana kwestia. Trudno więc w jednej czy dwóch wiadomościach w social mediach wydać dopasowaną rekomendację. Dzięki akcji przygotowanej przez T-Mobile i rozmowie poprzez infolinię, która jest jej częścią, będę mógł uzyskać więcej informacji od rozmówcy i rzetelnie polecić wciągający serial, dobrą komedię czy program dokumentalny - komentuje Tomasz Raczek. Rozmowy mają głównie dotyczyć produkcji dostępnych na Netflixie i Amazon Prime Video – czyli platformach, oferowanych abonentom przez T-Mobile. - Są to platformy, które mogą się śmiało pochwalić wysokiej jakości kontentem serialowym i filmowym - kończy krytyk.

„Pierwsza pomoc serialowa i filmowa z Tomaszem Raczkiem” to jednorazowa akcja i element kampanii T‑Mobile promującej ofertę Magenta 1, która pojawiła się w sprzedaży w czerwcu br.

W trzecim kwartale br. T-Mobile Polska zanotował spadek przychodów o 4,5 proc. do 1,612 mld zł oraz wzrost zysku EBITDA AL o 3,4 proc. do 423 mln zł. Liczba klientów operatora zwiększyła się o 215 tys. do 10,908 mln.

Dołącz do dyskusji: Tomasz Raczek na infolinii filmowo-serialowej promuje ofertę T-Mobile

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ner
Tomasz Raczek od gwiazdy do hałtury
0 0
odpowiedź
User
Rico
Szczerze to zawsze mam problem ze znalezieniem czego w masie całych tych produkcji i zamysł TM miało fajny
0 0
odpowiedź