Totalizator Sportowy znów wybrał ZenithOptimedia Group
ZenithOptimedia Group wygrał przetarg na obsługę mediową Totalizatora Sportowego. Tym samym kontynuuje współpracę z nim prowadzoną od 2007 roku.
ZenithOptimedia Group nadal będzie odpowiadać za planowanie i zakup mediów na potrzeby działań marketingowych Totalizatora Sportowego. Przypomnijmy, że na początku br. Totalizator zaczął dużą kampanię reklamową Lotto pod hasłem „Warto zostać milionerem” (obejrzyj wykorzystywane w niej spoty), a w kwietniu reklamuje też loterię Kaskada (więcej o tej kampanii).
Nowa umowa z ZenithOptimedia Group będzie obowiązywać do końca 2014 roku, z opcją przedłużenia o kolejne 12 miesięcy.
Dołącz do dyskusji: Totalizator Sportowy znów wybrał ZenithOptimedia Group
1 271 065. xxx 2012-12-10 (20:39)
ty nie chdziesz ty nie idziesz ty wy***alasz suko
1 271 049. xxx 2012-12-10 (20:35)
W tyłku to nawet zawaory juz nie trzymaja obiada masz na drugi dzień ten sam
1 271 041. xxx 2012-12-10 (20:34)
woel miec 10 niż studnie bez dna a co niedziela wkładasz sobie waciki zeby było ciaśniej
1 271 021. xxx 2012-12-10 (20:30)
a wiesz co ja na to mój tyłek jest ładniejszy od twojej mordeczki z koralami i z dwoma wy***nymi bezpiecznikami
POLECAM :)