1,22 mln widzów programu „Totalne remonty Szelągowskiej” w TVN
Nowy program „Totalne remonty Szelągowskiej” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,22 mln widzów. Produkcja daje TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
Premierowe odcinki programu „Totalne remonty Szelągowskiej” na antenie TVN oglądać można w poniedziałki o godz. 21.30, począwszy od 5 października br. Średnia widownia cyklu do 19 października br. wyniosła 1,22 mln osób, co przełożyło się na 9,74 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,47 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,99 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył drugi odcinek produkcji - zgromadził przed telewizorami 1,33 mln oglądających.
TVN w paśmie nadawania „Totalnych remontów Szelągowskiej” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP2, która emitując wtedy gł. seriale „M jak miłość” i „O mnie się nie martw”, osiąga 16,19 proc. udziału. Drugi jest Polsat (gł. filmy fabularne i „Love Island. Wyspa miłości”; 12,74 proc.), a czwarta - TVP1 („Teatr TV”; 2,97 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN jest stacją trzeciego wyboru.
W ramach nowego projektu Dorota Szelągowska wraz z ekipą przeprowadza metamorfozę całego domu lub mieszkania. Bohaterowie dowiadują się o przemianie swojego lokum dopiero na początku odcinka - jest to dla nich zupełne zaskoczenie.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,22 mln widzów programu „Totalne remonty Szelągowskiej” w TVN
Pierwszy raz reklamy przerwywają reklamy